Jokkke Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Meget pent! Sitter som ett skudd med de hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Så dritbra ut Space ut hjula:) Såg meget pent ut! Rått!! Meget pent! Sitter som ett skudd med de hjula! Takker Må justere camberen litt. Det ble ikke gjort etter at senkefjærer ble montert. Hjelper ikke det, må det spaces. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Våren kom til slutt! Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Så denne i kr.sund i dag, må si felgene fasinerte meg, gromt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Så denne i kr.sund i dag, må si felgene fasinerte meg, gromt:) Kan sikkert stemme det Takker! Litt artig å kjøre med noen hjul som kanskje ikke alle har her til lands. Har hvert fall ikke sett noen jeg enda. Kun et tilfelle inne her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Deg jeg møtte i sta nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Deg jeg møtte i sta nå? Stemmer det I Langveien ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Jess.. flott vogn altså, virkelig truffet med felger og stuk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Jess.. flott vogn altså, virkelig truffet med felger og stuk!! Takk for det begynner å bli fornøyd nå! Men ikke helt fornøyd med felgene bak. Skulle ha spacet ut...Impressen ligger på 25 nå, men kunne vel gått for 20. Har noen små planer for fremfangeren...splittere eller noe gromt fra Hartge. Den E30'n din...fytti for en bil. Hvordan gikk det på ferga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Absolutt noe av d bedre jeg har sett av E60. Ja, men slik finjustering må man ta etterhvert.! Ferga gikk smooth... Har funnet ut at ca 2 timer etter flo, med vannstand på tur ned gik beine lemmer både på Edøya-Sandvika og forholdsvis bein lem på Tømmervågen-Seivika Hehe.. Kjørte greit på skrå, så tok kun piiittelitt neddi.. Morsomt og høre at du liker den! Var en del blikk og stirring da jeg trillet ned kaibakken og bortover storkaia før jeg kjørte over til frøkna. blir jo 18år i hodet igjen når man får slik oppmerksomhet Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Absolutt noe av d bedre jeg har sett av E60. Ja, men slik finjustering må man ta etterhvert.!Ferga gikk smooth... Har funnet ut at ca 2 timer etter flo, med vannstand på tur ned gik beine lemmer både på Edøya-Sandvika og forholdsvis bein lem på Tømmervågen-Seivika Hehe.. Kjørte greit på skrå, så tok kun piiittelitt neddi.. Morsomt og høre at du liker den! Var en del blikk og stirring da jeg trillet ned kaibakken og bortover storkaia før jeg kjørte over til frøkna. blir jo 18år i hodet igjen når man får slik oppmerksomhet Morsomt! Artig å høre at den faller i smak! Finjusteringen kommer seg utover sommeren tenker jeg. Haha...Ikke til en hver tid man kan kjøre en sånn bil da skjønner jeg. Skulle hatt luftfjæring Men når man først kjører seg en tur så blir oppmerksomheten stor. Bilen din fortjener såklart all den oppmerksomhet den kan få. Finishen er perfekt! Liker og veldig godt røde biler så det sier vel sitt Blir det Ålesund imorgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Elt klart! vanskelig og vite slikt når man kjøper nye hjul. Luft hadde vært optimalt ja! Jepp, jeg og diohrvik kjører fra KR litt før 7, satser på 08.15 fra vestnes. Sitter i CCN sitt styre i M&R, så skal hjelpe til litt før treffet. håper bare det er snøfritt over fjellene!! Om ikke blir d trasig tror jeg....med mindre jeg kan ta på meg brøyting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Elt klart! vanskelig og vite slikt når man kjøper nye hjul.Luft hadde vært optimalt ja! Jepp, jeg og diohrvik kjører fra KR litt før 7, satser på 08.15 fra vestnes. Sitter i CCN sitt styre i M&R, så skal hjelpe til litt før treffet. håper bare det er snøfritt over fjellene!! Om ikke blir d trasig tror jeg....med mindre jeg kan ta på meg brøyting Skjønner Hvordan gikk det over fjellet? Bart og fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Lufter bilen for salg. Trenger vel ikke skrive så mye...Les tråden, og se bilder!! Mye utstyr (Sport Edition) Har planer om å handle annen bil, som skal fikses opp med litt mer snacks, derfor må denne selges, dersom den går for rett pris. Nylig service tatt på 46000 km. Kilometerstand: 50700 Prisantydning: 370000,- + omreg. Gjerne ta kontakt pr. mobil: 93 49 33 05 Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå