Oilfisher Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Satan for en drømmebil Men regner med at man kan sette displayet i standard, var litt væl glorete Ja dette er vel nermest standard.. Ska ver litt glorete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 kan komme å hente deg når du er ferdig med jobb jeg:-) gi meg fullmakt så ordner jeg det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Gratulerer med grom bil. Dette er vel en drømmebil for meg og sikkert flere her inne, godt noen tar seg råd så vi andre kan sikkle litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Gratulerer med tidenes grommeste bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Oki her fikk eg noen bilder.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] http://images.bimmers.no/files/86gwl45sufsxhciw1ukz.jpg[/img [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Flotte saker! Regner med det er laaaaange dager på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kult å se slike nye dyre biler her på forumet. Ser du har Nokian vinterdekk, er det 245/40/19 og bredere (9x19") bakfelg? Antar du bruker felgene som fulgte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Oki her fikk eg noen bilder.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] http://images.bimmers.no/files/86gwl45sufsxhciw1ukz.jpg[/img [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Flotte saker! Regner med det er laaaaange dager på jobb nå. Sinnsykt lange dager. Lova deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Kult å se slike nye dyre biler her på forumet. Ser du har Nokian vinterdekk, er det 245/40/19 og bredere (9x19") bakfelg? Antar du bruker felgene som fulgte med. Stemmer. Håper dei funke bra desse nokian dekka. Er vant med michelin og var kanon fornøyd. Men dei leverte ikkje X-Ice i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 For en hver entusiast så er det vel godtatt å sikle litt nå! (Bokstavelig talt). Gratulerer med et beist av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Her må det følges med. Gratulerer med en hinsides rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kult å se slike nye dyre biler her på forumet. Ser du har Nokian vinterdekk, er det 245/40/19 og bredere (9x19") bakfelg? Antar du bruker felgene som fulgte med. Stemmer. Håper dei funke bra desse nokian dekka. Er vant med michelin og var kanon fornøyd. Men dei leverte ikkje X-Ice i 19" Har akkurat samme dekka (245/45-R18) på min F10, med kun bakhjulstrekk og skal love deg at det er noe av de råeste vinterdekka jeg har hatt. Utrolig god bil og fremkommelighet på vinterføre/slapseføre så din med Xdrive er nok den ultimate vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Jøss, denne er jammen flott! Gratulerer med ny kjempe grom bil Pøs på med bilder når du får hentet bilen, må være fryktelig å vere på jobb når ein har noe slik som venter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Kult å se slike nye dyre biler her på forumet. Ser du har Nokian vinterdekk, er det 245/40/19 og bredere (9x19") bakfelg? Antar du bruker felgene som fulgte med. Stemmer. Håper dei funke bra desse nokian dekka. Er vant med michelin og var kanon fornøyd. Men dei leverte ikkje X-Ice i 19" Har akkurat samme dekka (245/45-R18) på min F10, med kun bakhjulstrekk og skal love deg at det er noe av de råeste vinterdekka jeg har hatt. Utrolig god bil og fremkommelighet på vinterføre/slapseføre så din med Xdrive er nok den ultimate vinterbilen Det er godt å høre. Trenger all gripen eg kan få. Når eg skal på hytta er det bratt og glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Grattis ja med rå vogn Er det tilvalg med dashbord belysningen og hva kalles det eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Grattis ja med rå vogn Er det tilvalg med dashbord belysningen og hva kalles det eventuelt? Ja, det er ekstrautstyr, F10/11 har faktisk to tilvalg når det gjelder instrumentene. Først 6WA, utvidet infodisplay til 1660,- der feltet under speedometer og turteller er LED display Og så har du 6WB, Multifunctional intrument display til 6550,- som Oilfisher har, der hele instrumentpanelet er LED display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå