Beivakongen Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Se der ja,satt jo som støpt den der;) Var jeg som spurte ang målene på facebook;) Er det 15`` og ble den på mange liter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 kjempefornøyd med passformen ja det er 15" ja,, ble ikke så stor jeg hadde håpet, men endte på en ca 90 liter, med 4" aeroport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 se der ja, må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Kjekt å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 her går det framover for tiden! fikk jobbekick hin dagen og gikk ut og rev ut allt interiør,, så nå er det klart for å fikse litt i gulv/innerkanal, legge opp signalkabler og høyttalerkabler, få på de nye dørpanelene, etc,etc,,, har også sikret meg et sett med rondell d58! 18x8,5+18x10,, planer om å slipe ned kantkjøringen på disse og polere kantene og eventuellt lakkere center på de i hvit plastidip fortsatt usikker på fargen,,, mulig jeg beholder orginalfargen men lyst at de skal skille seg litt ut! bakfelgene står nå på slitte 235 dekk,, jeg synest det var litt mye strekk og tror jeg skal gå for 245 dekk og beholde 15mm spacingen bak,,, blir det for bredt tar jeg bare av spacerene,, men liker brei e34 skal gå akkurat med sporet innenfor buen med 245 og 15mm spacing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftedbimmers Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Dette syns jeg er konge arbeid! følger godt med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 takk for det "driftedbimmers" ! motiverende at andre liker det jeg gjør! driftedbimmers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Da har jeg begynt å trekke litt stoff på subben så den blir seende skapelig ut selv gjennom skiluken,, kommer ikke til å trekke hele kassen,, bare de stedene som blir synlig, fortsetter på det i kveld!, har også fastmontert elementet og loddet ledningene litt lengre så de rekker til terminalen .) videre er planen å få ut hattehyllen og enten trekke den om eller få tak i en ny,, den er fortsatt blå etter det tideligere interiøret,,, så skal jeg få ferdigstillt anlegget først i bagasjerommet, så begynner jeg framme tilslutt,,, vurderer å plassere 1 eller 2 forsterkere i hattehyllen, men blir litt skummelt synlig! :/ har også prøvemontert alle rondellfelgene nå for å kjøre bort i selvvasken og spyle de, og å prøvekjøre de,, måtte ta litt bilder da er en del irr og klarlakkflass, men skal ikek være noe problem å få pusset ned og polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 nytt ratt her jeg også kjøpt! har ikke fått det hjem enda,, ligger hos min søster i oslo,, bildet er fra forrige eier,,, gleder meg stoooort til det kommer hjem og på bilen! er akkurat slikt ratt jeg ville ha! ut med OMP rattet.. om noen er intressert så selger jeg det gamle m-tech II rattet mitt med slitt skinn på de utsatte stedene og selger også det midlertidige omp rattet som er så å si nytt bilde av skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Oi, her har det skjedd mye siden sist jeg kikket innom Blir veldig bra denne her, får meg til og tenke tilbake på dagene med E34 som bruksbil "savner det" Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 takk for det Magnus_bmw ! gleder meg til sommeren når denne kan ansees som bruksbil og ,,, smålei av å kjøre stor blazer,,, er jo båt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Følger me hær også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 kult ratt du har fått deg stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Har ikke skjedd veldig mye de siste dagene,,, har vert mye overtid på jobb og andre ting som har blitt prioritert... men jeg har; *begynt å lyddempe bagasjerommert *kanalene er kommet *subkassen er ferdig trekt *rattet er kommet vel hjem så røk ladingen min hin dagen,, så da var det tid for bytte av børster/regulator... har et lokalt firma i nærheten med en gammel traver som driver med start og dynamo, så leverte den bare til han og fikk byttet det ene lageret, sleperingene, og fikk ny regulator og børster så blir å montere på igjen dynamoen og montere rattet i helgen før jeg skal bytte girkasse på bruksbilen litt bilder er fint! ; Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 begynner å bli bra detta følger med! likte veldig godt det siste bilde der, men "needs moar low" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå