Gå til innhold

E46 Navigasjon

Anbefalte innlegg

Heisan! Håper noen her har peiling på dette :) :

Jeg har en 2003, 320 stasjonsvogn med den enkleste navigasjonen, (og Harman&Kardon anlegg hvis det har noe betydning). Jeg har fått tilbud om å kjøpe den originale bmw 16:9 skjermen med ledningsnett og ipod adapter (det kommer fra en M3), så jeg lurer på om det bare er å bytte ut spilleren og flytte klimapanelet ned ett hakk der jeg har ett lite oppbevaringsrom per dags dato (se bilde).

Er ledningsnettene like? er det bare å plugge inn den store skjermen også fungerer det som det skal? hvis ikke så er vel ledningsnettet i M3'n kortere???

Jeg har også ryggesensor som kun varsler med lyd, kommer den opp på skjermen på biler som originalt er levert med den store typen skjerm?

299506_10152444859085354_2054417949_n.jpg

Link til skjerm:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=241937&hilit=19%3A9+Navi+helt+komplett+med+Iphone%2C+tlf+osv.

På forhånd takk!

Mvh Tim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være for skråsikker så tror jeg du må kjøpe radiomodulen + strekke kabler til den om du skal bytte.

Du har en radio med liten nav i front, så det betyr at du har kun nav spillern bak.

16*9 skjermen er kun en monitor så da må du ha BM54 radiomodul i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være for skråsikker så tror jeg du må kjøpe radiomodulen + strekke kabler til den om du skal bytte.

Du har en radio med liten nav i front, så det betyr at du har kun nav spillern bak.

Stemmer det. På grunn av dette må det også trekkes frem nytt ledningsnett, samt kode navispilleren om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. På grunn av dette må det også trekkes frem nytt ledningsnett, samt kode navispilleren om.

Tusen takk for alle innspill :)

har funnet ut at det blir altfor dyrt og mye jobb, bare for å få ett ti år gammelt navi system med fargekart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...