2jzmk3 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Heisan! Håper noen her har peiling på dette : Jeg har en 2003, 320 stasjonsvogn med den enkleste navigasjonen, (og Harman&Kardon anlegg hvis det har noe betydning). Jeg har fått tilbud om å kjøpe den originale bmw 16:9 skjermen med ledningsnett og ipod adapter (det kommer fra en M3), så jeg lurer på om det bare er å bytte ut spilleren og flytte klimapanelet ned ett hakk der jeg har ett lite oppbevaringsrom per dags dato (se bilde). Er ledningsnettene like? er det bare å plugge inn den store skjermen også fungerer det som det skal? hvis ikke så er vel ledningsnettet i M3'n kortere??? Jeg har også ryggesensor som kun varsler med lyd, kommer den opp på skjermen på biler som originalt er levert med den store typen skjerm? Link til skjerm: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=241937&hilit=19%3A9+Navi+helt+komplett+med+Iphone%2C+tlf+osv. På forhånd takk! Mvh Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Uten å være for skråsikker så tror jeg du må kjøpe radiomodulen + strekke kabler til den om du skal bytte. Du har en radio med liten nav i front, så det betyr at du har kun nav spillern bak. 16*9 skjermen er kun en monitor så da må du ha BM54 radiomodul i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Bra guide til dette på utube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Uten å være for skråsikker så tror jeg du må kjøpe radiomodulen + strekke kabler til den om du skal bytte.Du har en radio med liten nav i front, så det betyr at du har kun nav spillern bak. 16*9 skjermen er kun en monitor så da må du ha BM54 radiomodul i tillegg. Stemmer det. På grunn av dette må det også trekkes frem nytt ledningsnett, samt kode navispilleren om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2jzmk3 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Uten å være for skråsikker så tror jeg du må kjøpe radiomodulen + strekke kabler til den om du skal bytte.Du har en radio med liten nav i front, så det betyr at du har kun nav spillern bak. 16*9 skjermen er kun en monitor så da må du ha BM54 radiomodul i tillegg. Stemmer det. På grunn av dette må det også trekkes frem nytt ledningsnett, samt kode navispilleren om. Tusen takk for alle innspill har funnet ut at det blir altfor dyrt og mye jobb, bare for å få ett ti år gammelt navi system med fargekart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Systemet har vel passert 15 år faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå