jonas1/// Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kom over denne her, vet ikke om det er repost. Kan ikke tenke mye denne fyren her Moderatoredit[mAZE] :Flyttet denne hit. Om det er repost kan ikke jeg svare på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Fole! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Man kan lure på hva som gjør at man synes dette er greit. Men jeg er nesten like forundret over at noen synes det er greit å sitte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 herregud for en toske egoist, blandt tonnevis av folk og biler. greit nok i noen av de ødesvigene uten folk og biler. er jo bare en liten guttevalp som sitte på, ikke særlig lurt. han kjører jo som han eier hele veien. setter jo hauevis av folk i fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Var vell denne mannen som var sjåfør i samtlige James Bond filmer har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Bare dumt han ikke dro av og ble skada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hahahaha for en galning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Altså, selve sladdinga ser sykt morro ut pga mye fine svinger og det. Men det er helt tragiskt å se at noen utsetter andre mennesker for sånn fare. Nesten så man skulle satt han opp i en av svingene å brukt han som hit-point. OT: Bilen så fin ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Spenstig kjøring det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Som e34 entusiast så syns jeg litt synd i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Only in Jugoslavia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Only in Jugoslavia.. Georgia var vel aldri medlem av Jugoslavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kan ikke skjønne annet enn at rykte om dårlige girkasser på disse er overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Måten han klasker rundt med den girstanga er helt magisk!! haha.. Men den kjøringa nede i byen der er helt latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hehehe, den giringa ja! men jeg hadde ikke tørt å sitte på med han, det er sikkert! å kjøre selv er en ting, men sitte på er noe helt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå