Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Syntes det ser ut som om han har stål kontroll jeg. Når dere er ute og kjører "vanlig" så kan jo like så godt en unge hoppe ut i veien da og. Ja men når man er ute og kjører så kjører man de bestemte fartsgrensene og etter forholdene, hvis noe annet blir på vist ved en påkjørsel så sitter du stygt i det. Er en grunn til at det gjerne er 40 sone i tettbygde strøk og rundt skoler hvor det er fare for at barn kan komme ut i veien. På motorveien er det 100 da det er svært lite fare for barn lekende i veikanten... Spiller ingen rolle hvor bra stålkontroll man har, man er dessverre ikke alene på veien og jeg finner det skremmende når jeg leser enkelte sin tankegang Dette burde du vite hvis du har lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 herregud.. idiot fyr!!! + stakkars m5en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Synes det er totalt mangel på empati her. Synes ikke mannen skal bli hedret for kjøringa han bedrev med. Totalt idioti kjøring. Men mulig han var en god far, ektemann, onkel, bror, venn etc. For den grunn er det helt riktig og skrive RIP. Mener nå jeg da. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg synes det er mangel på klarsyn her, en god ektemann og far setter ikke livet sitt og til andre på spill på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Det viktigste her, er at det gikk utover ham selv og at ikke andre måtte bøte med live. Det som er rart, er at han kan holde på sånn, uten at noen ting skjer.. Å jo mere oppmerksomhet man gir sånne folk, jo mere blir det. I dagens samfunn, er alle opptatt å vise seg frem å få oppmerksomhet. Å det får han også.. Kanskje det er oss selv som må skjerpe oss, som gir sånne folk oppmerksomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Er helt enig med Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Tja. Vet nå om maaange som kjøre på både bane o.l. som setter livet sitt på spill. Noe du strengt talt gjør i slike sammenhenger. Det han gjor bak rattet forteller deg ingenting om han som person. Det at du dømmer en mann nedenom og hjem for en(flere) uannsvarlig(e) handling er fra mitt stå sted dårlig gjort. Skulle mann tatt livet av folk som kjører som idioter hadde det ikke vært mange av oss igjen. Selvaagt du er selve fasiten og eksperten på dette og har vel egentlig ikke gjort særlig mye galskap bak rattet. Noe som er bra for deg om det er tillfelle. Har flere tidligere venner som døde i en ulykke, promillekjøring i 200km/t som endte med dødsfall på samtlige. I mine øyne var dette trist. Mens dere her vil mene det er fortjent. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Tja. Vet nå om maaange som kjøre på både bane o.l. som setter livet sitt på spill. Noe du strengt talt gjør i slike sammenhenger.Det han gjor bak rattet forteller deg ingenting om han som person. Det at du dømmer en mann nedenom og hjem for en(flere) uannsvarlig(e) handling er fra mitt stå sted dårlig gjort. Skulle mann tatt livet av folk som kjører som idioter hadde det ikke vært mange av oss igjen. Selvaagt du er selve fasiten og eksperten på dette og har vel egentlig ikke gjort særlig mye galskap bak rattet. Noe som er bra for deg om det er tillfelle. Har flere tidligere venner som døde i en ulykke, promillekjøring i 200km/t som endte med dødsfall på samtlige. I mine øyne var dette trist. Mens dere her vil mene det er fortjent. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Enig med det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Greit fyren kjørte som en tulling , men alle har gode og dårlige sider. Hvorfor skal man bedømme en person kun på de negative sidene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Pipa hadde nok blitt en annen, når det ender opp med at noen du kjenner eller familie går nedenom å hjem av sånn kjøring. Er forskjell på et uhell å komplett idioti. Goggjack så du mener det samme om drapsfolk også da, personen har bare noen dårlige sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Pipa hadde nok blitt en annen, når det ender opp med at noen du kjenner eller familie går nedenom å hjem av sånn kjøring. Er forskjell på et uhell å komplett idioti.Goggjack så du mener det samme om drapsfolk også da, personen har bare noen dårlige sider Så absolutt , ønsker ingen av mine bekjente det ihvertfall Nei det mener jeg ikke. drap er i en helt annen kategori og har ingen sammenheng hva vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Det ender med drap, til slutt, når flaksen har tatt slutt. Å det ble et drap, hvis jeg har skjønt det riktig, da han selv ikke var fører av bilen. Men jeg vet ikke så mye om saken, så skal ikke uttale meg for mye, angående dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Men alle har hver sine meninger, så nok fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Fair nok det Dette er et åpent forum , du har rett til å uttrykke dine tanker/meninger. er ikke alltid man blir enige med hverandre men vi kan i det minste respektere det motparten sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 han blir sikkert ikke den siste, de er jo et helt team som han var leder for eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå