Gå til innhold

Min 93' E34 M5 Touring - Felgbilder s2

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en lang kjøretur var vi hjemme, og den nye gårdsbilen ble en E34 M5 Touring :)

S38B38 med SuperSprint eksos, svart skinn m memory og el nakkestøtter.

Foreløbige planer:

- V8 grill, panser og svarte nyrer [skaffet, ikke montert]

- Sorte hella DE frontlykter, usikker bak [underveis]

- M-matter, M-ratt med airbag, M-pedalsett [Check]

- Fiksing av rust ved bakskjerm samt opplakkering

- Felger: Ac-Schnitzer Type II [Check ]

- Toning av ruter [straks]

- Fjerne rust rundt batteridreneringa under, samt rundt ei topp under førersete.

- Fjerne rust ved bremserør

- Understellsbehandling, tectylering

- Komplett powerflex

- Ordne bakluka, da trolig det er ledningsbrudd til spyler og visker

Tips og triks mottas gjerne! :)

bzsg5dpj3pxufimb44b9.jpg

pglct9qvfk15yh1p8iyg.png

7qyhdwbf9qc023fgy8gu.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann, og takk for det :) Har nå fått tak i m-ratt med airbag, m matter og pedalsett. Skal slenge ut noen interiørbilder når jeg har fått montert :)

Lurer på om noen har erfaring med polyforinger? Vurderer samme som jeg har på e28en, altså powerflex. Det som jeg stussa litt på var at jeg hørte det var bedre å bruke orginale storforinger bak, stemmer dette?

Ellers blir bilen levert til lakkering før jeg reiser på jobb, håper bakskjermene er strøkne til jeg kommer hjem :) Slenger ut noen bilder etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har ikke fått gjort så mye enda, skulle til lakkering men jeg fikk trøbbel med dynamo. Har nå fått overhalt den i Trondheim og bilen er oppe og går igjen :)

Foresten bestilt felger fra en jeg kjenner i Tyskland:

1xhxyie9b8q9w7cgwhfn.jpg

Håper dem kommer i posten snart, kanskje når jeg kommer hjem fra jobb om 14 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt tvilende han over her :P Jeg syns felga var gromme hvertfall :) Er han du kjenner en som heter Claus fra Tyskland eller ? :P

Hehe, nei.. Han heter Nico.. selger en del felger inne på forumet her, ingenting negativt å si om den karen ivertfall.. så kan anbefale å høre med han om dere er på jakt etter noe =)

Uansett, takk for tilbakemeldingene - artig at noen følger med. Skal slenge ut ei oppdatering når jeg kommer hjem.. Håper felgene passer bra ja, har ikke sett bilder av dem på E34 før, men satser på det blir greit. :)

Får se om det blir sveising under tanklokk, vet aldri hva som gjemmer seg under malinga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...