Marionette Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Nico er en grei fyr ja:)Kan bli flott denne, stemmer for å droppe v8 front tho;) +1 til å droppe v8 front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 IKKE dropp breifronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Har go plass på låven, så smalfronten får stå der om jeg skulle komme på å bli orginalpoliti igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har go plass på låven, så smalfronten får stå der om jeg skulle komme på å bli orginalpoliti igjen tror jeg blir bra ja så forresten en plass at noen ønsket å kjøpe angeleyes til e34.. merkelig men husker ikke hvor det var ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har go plass på låven, så smalfronten får stå der om jeg skulle komme på å bli orginalpoliti igjen tror jeg blir bra ja så forresten en plass at noen ønsket å kjøpe angeleyes til e34.. merkelig men husker ikke hvor det var ! Hehe, det va faktisk jævli merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hehe , ja, fikk pm ja =) Så regner med de blir sendt så fort jeg kommer hjem Har ikke sett på det, men bruker dem å gjøre noe med orginalkontaktene når dem monterer de lysa? Håper jeg slipper noe trøbbel når jeg skal montere de orginale hella lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Np, sifra når du skal bytte... jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Jeg FJERNA alle Powerflex foringene på min 540 !! Disse ble erstattet med Meyle heavy duty foringer / stag . Nå bilen fantastisk å kjöre !! Presis og uten romling eller slag !!!ANBEFALES !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg FJERNA alle Powerflex foringene på min 540 !! Disse ble erstattet med Meyle heavy duty foringer / stag . Nå bilen fantastisk å kjöre !! Presis og uten romling eller slag !!!ANBEFALES !!!!! Heisann! Har hørt litt forskjellig, ryktes ivertfall at storforingene bak skal være bedre orginalt enn powerflex.. så du er sikkert inne på noe med å sjekke opp alternativer til Powerflex, ja. Hvor fikk du kjøpt Meyle? og hvilke stag bytta du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Jeg skiftet caster og nedre bærestag+ traversforinger bak. Schmiedmann selger MeyleHD til fornuftige priser !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Jess.. har hørt det finnes sorte polyforinger også? Til travers bak.. husker ikke hva dem heter. Ser ut for at jeg kjøper komplett Meyle-pakke med understellsdeler.. virker som det skal være bedre en orginalt ivertfall Noen som foresten vet hva som forårsaker at om man kveler S38B38`en så må man pusse pluggene om man prøver å starte den igjen med en gang..? Har vært borti dette en gang selv.. og hører flere sier at man ikke må starte dem igjen om de kveles.. like greit å bare pusse pluggene med en gang (Siden den ikke starter uansett) Skjønner ikke at det skal være mulig at dem soter ned så fort, men min nekter iallefall å starte igjen før jeg pusser pluggene. Samme feil på en kammerat sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Nå synes jeg du må få ut noen bilder ja Lars! Så meget bra ut med nye felger. Få på breifront og nye lykter nå, så blir det bare allers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Hei, ja, slenger inn noen bilder. Desverre for dere er jeg opptatt med husprosjekt, så blir nok ikke noe sikkelig action før jeg får flyttet inn Kommet i gang med å overhale noen sorte de lykter, så disse blir nok montert ganske snart! Senkesett og sotaruter blir fortløpende Huset, kadetten og M5en De-lykter-prosjekt Sommerhjul, type schnitzer II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Tror det blir litt penere med de-lykter, stuk og noe tonede ruter =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå