PenguiN- Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Fikk mine idag. Var masse rare koblinger på det som jeg tror går på angeleyes...ser ut som noe relee og noe som skal rett til jord og batteri?? Det var jammen ikke mye plug and play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 jeg har de ja. og de byttes ut etterhvert. er det ikke bare å hente pluss og jord da. og signal fra parklys inn på releet? mer muligens gjort slik siden de nye lyktene bruker litt mere strøm enn det originale. prøv å plassert relet litt smart. mitt tok kvelden pga fukt å dritt.. + tar du forresten bare fra dempertårnet. er starthjelp-uttak der... husk sikring ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Vil tro det er samme prinsipp som ettermonterte angeleyes (regner med du har bestilt med led/ccfl) dvs du kobler deg inn på de originale ledningene til parklyset enten inni stikket eller med strømtyver på ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 har nå koblet opp, MEN blinklys på ene siden lyser når ringene lyser... Dette betyr vel at bilen tror at angel eyes på ene siden ikke virker = tenner blinklys forann. får selvfølgelig også opp pærevarsel på den aktuelle siden av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå