m0lliz Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Vurderer og gjøre noe sprekt med bilen nå, men er litt usikker på hva... Trenger litt meninger om jeg skal beholde leppa fram, lakkere den kanskje i en synlig farge med plastidip og gjøre det samme med felgene, eller fjerne spoiler ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Prøvde det med min lm blåe litt vel sprekt kanskje men får oppmerksomhet så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hehe, så den på frøya i helga, synes det var kult jeg. Bra noen tørr! Jeg er lei den leppa jeg har nå, liker den ikke så godt. Også har den en tendens til og samle alt av grus og dritt på veien..... Blir ikke helt enig med meg selv mtp hva jeg skal finne på forno lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Stemmer det, så din også bra lav den bilen din å har full forståelse får det med grus da jeg har 300m med grusvei for å komme meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Fikk endelig gjort noe med hekken i dag. Lakkerte diffusoren blank svart. Var hvit tidligere, så synes det ble bedre Bruksbilene parkert for kvelden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Kjøpte meg vinterhjul i går, 19x9 med nokian hakapelita! Nesten så jeg gleder meg til vinteren:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ikke feil med vinter når en har flotte vinterhjul Den er veldig flott denne E92`n. Eneste jeg ville gjort er å bytte stussene bak til noe "bedre"..var selv på svendsen eksos på mandag og de tok ca 2500,- for å bytte stussene på E61`n til noe mye råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Takker! Er plagaomt stygg den endestussen jeg har i dag.. så det står definitivt på lista. Tenker og dra innom svendsen når jeg går ut i ferie:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 De fikser biffen kjapt og rimelig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Høres helt perfekt ut:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Skal du bytte bakpotten blir det dyrt..men om målet er penere utseende så bytter de ut selve stussene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Betalte 3600(tror jeg) får ny bakpotte fra powervalve.co.uk, enkleste monteringen jeg har vært borti å meget bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Bestilt meg 20mm studs nå, tenkte og kjøpe meg studs i samme slengen, noen som har noe og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Vorshlag studs har jeg på min 75mm forran og 90 bak. Jeg er veldig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Hvor kjøpte du disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå