Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er 330i som frister mest mtp. oppnåelig bil om en liten stund, men ellers så er jo 325i et alternativ som vurderes :)

Anbefaler absolutt 19", men det blir jo selvfølgelig en smakssak hva man liker best :)

Ang. senkesett så kan jeg anbefale Supersport Black Evolution som et veldig rimelig og bra alternativ, evt. KW V2 hvis du føler det er verdt å betale i overkant av 10k.

Litt lett valsing skader heller ikke for å få plass til de felgene du ønsker. Med litt camber i tillegg så svelger disse bilene ganske heftige dimensjoner.

Har jo hørt en del bra om det settet der, så det blir nok det. Ser forsåvidt ikke lurt ut og handle det på Gs da det koster 8k der mens partsandretards 6k..

Finnes det billigere andre steder? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt som meg du :P vipper frem og tilbake på felgvalg :) utroli vanskelig og bestemme seg, er jo så mye snasent å finne på nett :D

Jeg vipper veldig frem å tilbake mellom work og rotiform. Så finner jeg noe annet igjen, å da er det gjort. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått montert nye pærer til grøftlysene. Hittil veldig fornøy, men det jeg ikke vet er hvordan de blir mot AE som er på vei i posten.

Fikk litt tid til overs så jeg monterte likesågreit leppa. Synes den utgjorde stor forskjell og forholdsvis bra passform! :D

dw5srrkfsi3xgxdkvha0.jpg

oxkjqtegcxr800zr9b3x.jpg

Beklager nok en gang enormt dårlige bilder. Sånn er det når man kommer hjem fra jobb når det er mørkt og dårlig iPhone kamera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns VIRKELIG ikke du skal gå for svarte felger. Det blir så stygt på hvite biler pga felgene forsvinner sånn.

Satt svarte felger på min E60 en periode, kunne ikke vente med å få de av...

De i custom hvit farge var jo litt kule pga det er ikke mange som har det. Men så er jeg litt Mr.Konservativ og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk spiderpig! Er nok en del som står igjen. Men sommeren er ikke her enda :-D

SweetBMW, ja jeg er helt enig, skal så absolutt ikke kjøre på med sorte felger på denne, de blir helt borte..

Har sett litt på hvite felger, men vet ikke om det kanskje blir litt rart..(?)

Uansett så er jeg veldig interessert i og høre va dere har og si! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart ja. Godt du ser det sjøl :P

Dette er mine forslag da.

Ellers syns jeg faktisk ikke LM felger med grått senter og polert kant i 20" ser feil ut på hvit E92. Godt mulig mange har det, men likevel er det DIN bil fortsatt selv om 100 andre har samme felger :)

bmw-m3-e92_3.jpg

bbslm2.jpg

attachment.php?attachmentid=333211&stc=1&d=1260431398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...