m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 var faktisk ikke så værst det der! Takk for den. Var egentlig ganske cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Enkle er ofte det beste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Er det den samme frontleppe som jeg nevnte i tråden min til deg? Angående foliering på taket og listene invendig. Folier taket i glanssort, matt svart blir du for lei og ser ikke like bra ut som glans. Jeg har mattsvart og skal bytte så fort jeg har byttet panseret. Angående listene invendig kan du heller gjöre noe som heter hydrografi, samme som foliering men du får ekte carbon look. Her er en link: Kunne ordnet sånt til deg her i Buskerud. Men du bor langt unna :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 DU! Det der var dritkult! Du må gjerne få gjøre sånt på interiørlistene mine! PM MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Kan ordne sånn til deg og, har en som gjør det. Får 4 felger tar han ca 3500 kr. Lister blir seff billigere trur jeg Det var det dem gjorde med felgene mine, du kan seff bestemme mønster selv. Kan ta bilde av deg selv også om du vil det, hehe Her er mine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Sykt kult! Det der var helt nytt for meg hvertfall! Blir sikkert vanskelig og gjøre dette selv regner jeg med? Samme leppa ja, min er fra gs bare:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Jeg har ikke prøvd å gjøre dette selv enda, men har tenkt på det. Har en beskjent som gjør dette. Jeg tenkte å bestille den ''Folien'' og sprayen dem bruker for å prøve bare, ser ganske enkelt ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Det så jo helt konge ut! var jo rett og slett bare og dyppe spoilern neddi! Tror nok det blir folie på interiørlistene i første omgang hvertfall, men om du får til og gjøre det der selv så skal jeg og prøve:-D Ble så du beholdte e92'en likevell regner jeg med ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja, ble ekstremt sjokka når jeg så det første gang jeg også Ja, har denne en god stund fremover. Klarer ikke å kvitte meg med den, har ikke hjerte til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja, ble ekstremt sjokka når jeg så det første gang jeg også Ja, har denne en god stund fremover. Klarer ikke å kvitte meg med den, har ikke hjerte til det Bra det! Er for lite e92'er på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Flott bil molliz! sååg du hadde hatt problemer med belte senderen, måtte du bytte heile delen? og kor masse enda totalprisen på? Har en på passasjersiden min som er litt forkjøla :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Det er typisk feil på e92 har jeg hørt. Garantien burde vell dekke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Garantien min er gått ut :S fekk pris på 2900kr for kun delen. så kjem arbeid i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Min kødda også med det. Så fant jeg en knekt bit inni. Tok den ut, så funka den igjen.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Hei! Jeg husker ikke va totalprisen ble, men det var sikkert samme prisen som du har fått. jeg fikk alt på garantien og hele delen som blir sendt ut ble byttet, den var litt slapp pluss at den som holder beltet var knekt eller no. Synes hele modulen der egentlig er litt jalla.. Var jo og prøvde meg på en liten mobil shoot idag igjen. Håper noen med ordentlig kamera kan ta bilder en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå