m0lliz Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Forsåvidt enig i det. Men her snakker vi vossen cv3 til 10000,- med dekk, s1 26000,- med dekk.. Må tenke litt, kommer sikkert masse replika av cv3 i sommer siden de er så populære..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Er litt sånn du må tenke.. Når jeg handla bbs reps så var jeg veldig fornøyd.. Men nå 1år etter, skulle jeg ønske at jeg ikke kjøpte.. Kjedelige å se samme felgene over alt :/ Da kaster jeg heller ut noen tusen ekstra for å få noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Skjønner den. Styr med det forbaska felgvalget! Jeg skal hvertfall finne på noe lurt:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Hadde shoot med penguin i dag, ble da noen bilder tross triste vinterhjul på E92'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Du nå skaffe deg hvite AE. Snasent selv med vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Det er bestillt! Har ventet på di lenge nå :/ Helværst di vinterhjula der ja! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Nydelig e92 som kommer til å bli griserå med fete sommerhjul!! Namnamnam !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Jo takk:D Det blir så godt og se den med skikkelige hjul! Takk for en herlig vaskedag. Råskapen selv med ny eksos var magisk og høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 [ Bilde ] Pent bilde! nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Takk Hvor kjøpte du spoileren til bakluka, chechenfighter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 På Schmiedmann koster ikke så mye heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Nå må du kjappe deg, er kun 1 igjen. Står det er 2 men den ene har jeg kjøpt, lista er ikke oppdatert. Varenummer: HSLRD92CAR I alt inkl. moms: NOK 2 840,00 http://www.schmiedmann.no/3_serie/E92/u ... htm#paging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Da blir jeg og vente litt. Må prioritere en del andre ting først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå