Moeraa Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 "shut up and take my money" moment for meg her nå. Likte ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Mye bra på gang nå. Noen som har kontakter på trykking også? Angående kvalitet, JA, jeg håper vi får tak i kvalitet og at de fleste BMW-eierne her inne vil betale litt ekstra for klær som ikke ser ut som en rynkete vaskefille med flassete trykk etter tre ganger i vaskemaskinen. Utfordringen er jo å finne en god leverandør av noe som faktisk er OK kvalitet og som kan gi en OK avtale uten et kjempestort volum. Et stort volum med klær blir fort en stor sum med penger og dermed lik risiko. En vet aldri hva markedet vil ha, verken av type, trykk eller størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Likte knallgodt denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Noen som har noe som kunne sett bra ut på en buff? ("hals", "multitube", kjært barn, mange navn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Noen som har noe som kunne sett bra ut på en buff? ("hals", "multitube", kjært barn, mange navn) Kjappe greier, er en silhuett av en E34 og "bimmers.no" tekst som blir gjentatt, noe som det ofte blir på buffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hva med en bimmers caps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Er dette noe som kan kjøpes nå? Eller noe som kommer? Kunne tenkt meg og hatt noen klær med bimmers på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Dette hadde det vært kult om det ble noe av Mange bra forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hva med en bimmers caps? Ja, men da ikke slik typisk reklamecaps slik som ALLE har. De er stygg og de henger ikke på. f.eks.: http://www.carpartsandmore.com.au/ecart ... %20blk.jpg Da er det bedre med litt freshere og up-to-date.. Jeg lagde to eksempler meget raskt for å vise hvilken type cap jeg mener er "godkjent". Dette er selvsagt en subjektiv mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hva med en bimmers caps? Ja, men da ikke slik typisk reklamecaps slik som ALLE har. De er stygg og de henger ikke på. f.eks.: http://www.carpartsandmore.com.au/ecart ... %20blk.jpg Da er det bedre med litt freshere og up-to-date.. Jeg lagde to eksempler meget raskt for å vise hvilken type cap jeg mener er "godkjent". Dette er selvsagt en subjektiv mening [ Bilde ] [ Bilde ] Den var ikke dum;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Likte mesteparten av det som var her jeg hadde glatt kjøpt den tredje skjorta i første posten og en fitted cap :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Litt gangster type den capsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Litt gangster type den capsen da +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Litt gangster type den capsen da +1 Bor en liten gangster i oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå