Azeton Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 HOHO, var ute og sladda i oslo og ble stoppa. Kun advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Pen bil. Hvor mye måtte du legge på bordet for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Kjørt rundt med BF på hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 BF? som i russer lue? Bruker ikke sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 åja...så en bil som din idag ved majorstua med en liten hviting i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Fått montert inn LED i AE og tåkelysene nå! Har brukt et vanlig kompakt kamera til og ta bilder. Utrolig at de ble så dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Ble bra! Du er så heldig og ha originale hella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg er faktisk av den type som syntes at gule AE på sølvfarget E39 er gromt som fy, men ikke på svarte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ble bra! Du er så heldig og ha originale hella? Orginale hella som i ? christerM : Liker det bedre som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Ble penere med hvite ringer ! Sprekk i frontfangeren på den? Perfekt E39 etter min mening. Har akkurat det utstyret man trenger og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ble bra! Du er så heldig og ha originale hella? Orginale hella som i ? christerM : Liker det bedre som det er nå Originale hella frontlykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Lyst til å sende meg link til led tåkelyspærene du bestilte? trenger jo 2 sett så jeg får hvitt lys i tåkelysene på begge bilene snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ble bra! Du er så heldig og ha originale hella? Orginale hella som i ? christerM : Liker det bedre som det er nå Originale hella frontlykter ? Den er jo 2002 modell, det er originalt med Hella AE lykter det på denne modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 ble bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Den er jo 2002 modell, det er originalt med Hella AE lykter det på denne modellen. Ja det er det, jeg var tydligvis ikke helt våken i morges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå