Mikael-B Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Om det flimrer i AE'ene deres, har dere for liten/for mye watt i forhold til hva som det skal være. Mine AE ga ingen feilmeldinger og flimret ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg har verken feilmelding eller flimring i AE, så disse er ok. Men det er godt mulig du har et poeng med grøftelysene. Jeg har 7,5w der nå, så godt mulig det forsvinner hvis jeg bytter til 25w LED'ene linket litt tilbake i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Grom Audio kommet og montert. Veldig lett, Demonterer Cd-veksler. Bruker de 2 kablene og kobler til ledningen som følger med og VIPS. Jeg kjøpte i tillegg Bluetooth til så jeg får brukt spotify Fant ikke dobbeltsidigteip så ble strips i denne runden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Fin bil du har fått deg. Akkurat sånn en kunne jeg virkelig ha tenkt meg gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Takk, ganske fornøyd selv, liker veldig godt det svarte taktrekket. Med tiden blir nok framfangeren byttet. Ikke veldig pent med den sprekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 svart taktrekk? bitch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 svart taktrekk? bitch S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite <-- Fukc U! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 det, samt sotede ruter gir et ekstemt behagelig kjøremiljø! samt at det ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Skal sote rutene. Kan få gjort det denne helga, men har heller vurdert og dra til trysil. Vi får se i morgen hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Haha trysil vs. soting av ruter, jaja, skal ikke være lett m5'n har begge deler alt, så det er digg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Du mangler bare skilter. Du får selge unna alt du eier og har så flytte inn i M5n. Kan ikke være så galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Sikkert finfint å bo i den ja kan ha tourigen som hus, og m5'n som DD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvor mye kosta den tingen der til musikk? Funker multifunk ratt etc med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Slår man ned baksetene så har man fin soveplass gjorde det på E34n. Ja, alt fungerer som det skal på rattet. Betalte 1500 med moms og alt det møkket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hmm...tror ikke jeg har cd-veksler...har iallefall ikke sjekka... kan denne kobles på likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå