Gå til innhold

Hvordan installere Angel Eyes

bimmaboy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk angel eyes i posten fra hong kong i dag. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere dem, med tanke på wiring osv. Dere kan jo se på bilde, kanskje noen har erfaring fra noen like. Å ja, jeg har lest tusen DIYs men ingen forklarer wiringa med den typen jeg har.

kunne sikkert skrevet mye mer om hva jeg har lest osv, men jeg bare hopper ut med et bilde så håper jeg noen av dere har peiling..

Setter stor pris på hjelp!

ezvfdgxlokyonhfig6u9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilkoblingen der er helt lik som på alle andre angel eyes på markedet, så de DIY-ene du har funnet vil nok fint gjøre jobben.

Kort forklart kobler du deg inn på ledningene til parkeringslysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilkoblingen der er helt lik som på alle andre angel eyes på markedet, så de DIY-ene du har funnet vil nok fint gjøre jobben.

Kort forklart kobler du deg inn på ledningene til parkeringslysene.

noen er litt mer komplexe..men nå har jeg nada peiling på elektrikk. Men litt mer i dybden..skal jeg "tappe" ledningen som fyrer parklys? jeg fikk ikke noen sånne tappe greier, vet heller ikke hva det heter på norsk. Det er bare 2 ender som er løse, hvordan kan man feste det til noe? heat shrinke eller no kanskje..aldri gjort det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sånne ringer for et par dager siden fra Autoroyal, og sitter med samme spørsmål som bimmaboy. Sett på utube men skjønner ikke helt med de ledningene.

Noen som kan har peiling i Oslo og vil hjelpe til montering på bilen min? Får betalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt i den andre tråden din, så trykker du bare disse "løse" ledningene inn der parklyspæra skal sitte. Veldig enkelt.

Stemmer det! jeg vet dette er et dumt spørsmål..men hvor er parklyspæra? altså jeg skjønner hvor parklyset lyser, men skjønner ikke hva du mener med å koble til i pæra..parklyset skal jo fortsatt funke mens jeg har AE sant? er det fra motor rommet du mener? kunne du evt forklart hvordan den ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sånne ringer for et par dager siden fra Autoroyal, og sitter med samme spørsmål som bimmaboy. Sett på utube men skjønner ikke helt med de ledningene.

Noen som kan har peiling i Oslo og vil hjelpe til montering på bilen min? Får betalt. :)

Holdt på å montert dem i dag..mangler bare wiringa.. skulle gjerne vist deg vis jeg hadde peil på d selv. kanke være så vanskelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har gjort det på en tungvindt måte men det funker. Kobler jeg den vekk nå så mener jeg at blinklyset står på konstant. Men igjen denne metoden funker :P

IMG_0824_zps5afb5f08.jpg

Den hvite kabelen er da Remote 1 som gir signal om at ringene skal slå seg på. Remote 2 er koblet til lyset i hanskerommet så dem slår seg på når jeg låser opp bilen.

Sjekk min tråd om hvordan du får til follow you home lights hvis du har lyst på det. Altså få ringene til å slå seg på når du låser opp bilen.

viewtopic.php?f=6&t=221874&start=15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...