Gå til innhold

11' E90 LCI M-SPORT / Nye bilder siste side.

Hauerik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle BMW-fanatikere. Dette er tråden for min bil, nemlig en 2011, E90 LCI. Fikk min gamle fars E46 320i for et par år siden, som jeg likte veldig godt, og syntes den var fantastisk og kjøre. Men jeg hadde lyst på min egen bil, og selvfølgelig en litt mer sportslig en. Og i August i fjor var jeg på utkikk. Jeg ville ha en relativt ny bil, som var svart og som hadde alt av det m-sport leverte til disse bilene. Den 8 August allerede var bilen handlet inn, og noen dager senere var jeg og hentet den. Kjøreturen hjem var mildt sagt fantastisk! Bilen har pr.dags dato rulla omtrent 8500km.

Kan vel begynne og nevne diverse utstyr, som ikke er noe å klaske snabelen i taket for, men det får komme senere :)

- M-sport innvendig og utvendig

- Bixenon

- Mørke ruter

- Shadowline

- Alcantara sportseter

- Svart taktrekk

- Cruisekontroll

- Coming/Leaving home

- 2 Soners klimaanlegg

Som mange andre har jeg også lagt noen planer, og vår/sommer kan ikke komme fort nok!

Bilen står på orginale 225/17 og 255/17 Runflat dekk, noe som er søppel å kjøre på.

Planen er som følger:

- 20" felger. Frister veldig med Vossen CV3 eller BBS CH

- Trunklip

- Senkefjører fra KW

- Muligens Performance girkule og noe småplukk innvendig. Har bare et bildet enn så lenge, men det kommer flere etter som tiden går, og evt oppgraderinger fullføres :)

Som sikkert andre er enige om, vinter suger :)

av0ifl6f73thi7a8b0jj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :-) Heller litt mot BBS CH-R. Rett og slett nydelige felger. Motor er en halvdvass 318d. Tenkte vel mer på kjøreegenskaper når jeg nevnte et mer sportslig preg. e46n var rett og slett som en båt på veien. Kunne selvfølgelig ha senket den, men frista mer med en ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...