Hansuno Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Er det noen som har orginal fram bremser til e46 330 liggende? Calipere med holdere og skiver? (skiver er ikke noe must) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hei. Jeg har kanskje E46 330 bremser framme for salg. Kalipperne er med klaver og tror at det er bra klosser på og. Skivene er og i bra stand. 330 frambremsene er populære og dyre i Tyskland siden de passer bolt-on på E36, og er sjelden for salg. De er ofte dyrere enn M3 bremser siden en må få tak i hjulnavene og fra M3 for å kunne bruke de bremsene. Skal jeg selge mine bremser koster de 3.200 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hei! Der fikk jeg igrunn bekreftet det jeg hadde håpet på! Men må si jeg synes det blir litt dyrt da jeg har sett de har solgt hele sett (foran og bak + div nye bremse deler) til 3500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 330 bremser bak er ikke så dyre, men passer kun 330 bakstilling etter det jeg vet. Da er de lite etterspurte. Jeg har selv et par kalippere bak som er blitt liggende i 5 år. Frambremsene er etterspurte fordi de som nevnt passer bolt-on på E36 og E46. Store bremser som lett kan brukes ved ombygginger blir ofte dyre. I løpet av de ca 6 årene som jeg har holdt på med deler er det bare få ganger at slike kalippere er kommet for salg. Jeg har en E36 som jeg selv vurderer å bruke disse bremsene på, så må ikke selge. Du får se om du får respons og noe rimeligere dukker opp. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 viewtopic.php?f=14&t=249452 som du ser så er ikke mine noe rimeligere enn Eirik, og tror ikke du får dem så mye rimeligere. Mine er dyrere pga klosser, og skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Dere har nok helt rett karer! Hadde sett for meg at de var litt rimeligere... Så må se ann økonomien litt da jeg akuratt har bestilt div andre deler, så skal vi se om det blir et av settene deres:) Hvor holder du til trf-racing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 rena, 3 mil fra elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå