Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Takk for det joachim:) m5 turbo er enda bedre på mange måter. Aller best fordi det blir s38 istede for m30. Men med en biturbo kan man kjøre "lovlig":) Helt enig, kunne som sagt tenkt meg en Biturbo sjøl, har vært en drømmebil i mange år! Men en strøken 3,8 med 19" RH X-rad og perfekt senk er igrunn ikke noe mindre riktig! I mine øyne er det kjedelig å ha masse hk, og å ikke klare å få noe av det ned i bakken. Hadde fått abstinenser om jeg hadde mye hk, og ikke deltok her: Cruising og 402m som er kult + pro mod-burniser naturligvis:) Det meste er moro på hver sin måte Men skrensing må på veier for å være tøft. At man ikke får det i bakken stemmer da ikke helt, e30'n min med 640whp (Anders sin gamle) satte seg godt nedpå allerede på tredje gir når det det var 20+ ute og det var varme i bakdekka. Og da trøkka det BRA på de neste 3 gira! Etter å ha kjørt med den ei stund så er det så enkelt at alt som går dårligere enn den, går for dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Da er jeg glad jeg er kjedelig, heller det enn å være harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 At vi er din definisjon på "harry" er da strengt tatt bare trist for din egen del spør du meg. Til og med fattern gliste bredt når jeg drog helt i sperra på femte (250km/t), og det fortsatte å dra like brutalt på sjette! Råere følelese får man ikke med buksene på, og alle som ikke har opplevd slike krefter har i særdeleshet gått glipp av noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Merker jeg gleder meg til vi får klemt ut uver 1000nm utav V12'ern....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Etter å ha kjørt med den ei stund så er det så enkelt at alt som går dårligere enn den, går for dårlig! Går vel ratt for dårlig den også når du tenker etter... Skal ikke så mange hundre mil til før man er "vant"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 At vi er din definisjon på "harry" er da strengt tatt bare trist for din egen del spør du meg. Til og med fattern gliste bredt når jeg drog helt i sperra på femte (250km/t), og det fortsatte å dra like brutalt på sjette! Råere følelese får man ikke med buksene på, og alle som ikke har opplevd slike krefter har i særdeleshet gått glipp av noe! Den bilen skremte livskiten ut av me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Gjorde det med meg og de første ukene, men etterhvert så ble det igrunn slik at det måtte nesten være såpass...! Ladetrykk er skummelt, det er avhengighetsskapende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Merker jeg gleder meg til vi får klemt ut uver 1000nm utav V12'ern....! E å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Du skulle prøvd en fullblods 1000cc motorsykkel. 0-200 på 7 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Kjørte fra en lettere trimmet kawasaki ninja 900 2007 mod med e30n min med ca 740whp... Fra 100 og -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Særdeles lite antall førere som greier 0-200 på 7 sek på en motorsykkel, sjøl om sykkelen skal greie d. Jeg har en kompis som kjører dragrace med trimma Kawasaki 1200, og det er ikke bare bare... Storparten av de på skrævrakett hadde nok blitt liggende bak e30'n fra rundt 100 og opp! Og det er ikke bare noe jeg innbiller meg, finnes mange eksempler på folk som har blitt hengende etter biler med mindre effekt enn det jeg hadde. Såklart, værsting R1 og lignende med sjåfør med langt over snittet kjøreevne og langt under snittet nerver vil så klart dra fra, men det er så sjelden man kommer ut for slike. Veldig mange som kjører sykkel som tror at det ikke finnes noe som kjører fra dem, men det er mange som har gått seg på en smell. Det gir tross alt en anna følelse å sitte på ei skinnfille og holde seg fast i to pinner. Jeg veit åssen det funker, kjører sykkel sjøl. Hadde en VFR 750 ifjor, og blei riiiimelig forundra da en kompis med en 200sx med litt økt ladetrykk kjørte GODT i fra meg. Kjentes jo ut som om sykkelen gikk helvetes mye bedre enn Nissan'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kjørte fra en lettere trimmet kawasaki ninja 900 2007 mod med e30n min med ca 740whp... Fra 100 og -> Point made! Håpte hele tida på å treffe noen med r-sykkel når jeg var ute å kjørte med e30'n, men fikk aldri den gleden.. Ligger jo film et sted på youtube der "karel" på PPF knerter en rimelig ny 1200 eller 1300 sportstouring på motorveien. Og karel hadde "bare" rundt 500 hjulhester. De stoppa og prata med han som kjørte sykkelen ettepå, og han skjønte absolutt null! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Stemmer godt det ja. Er jo bare og regne på hk/kg og se hva som stiller sterkes.r mc og hjemmelaga racer bil stiller ganske likt fra start og egentlig iom att bilen bare spinner og fører på mc sliter med og holde hjule nedpå. Finner filmer på nettet av 400hk turbo busa som blir grise frakjørt av 1000hk+ supraer og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Var det karel? Mente det var ivars i touringen jeg, men det forklarer kanskje hvorfor jeg aldri Har funnet den igjen Synes forøvrig det føles mer brutalt ut i bil med tilsvarende aks som sykkel.. Men det er kanskje avhengig av hva man har blitt mest vant med.. Hadde kanskje føltes motsatt om man hoppet på en r1 igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Faen så gira jeg blei på å skru på e30'n nå, bare mååå ut å kjøre i sommer! Bare så synd jeg sitter på en båt utafor elfenbenskysten...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå