Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satser på det blir litt skruing i helga. Bytte olje, pakkning til oljefilteret og foringen, deretter oljefilter, og montere short shift.

Har funnet ut at jeg skal beholde bilen til kontoen er stor nok for en M bil ;-)

Skrevet

Finfin bil!

Fornuftig valg å beholde den til man får spart opp litt.

Har du tenkt på bittelitt mer senk?

Ser du fikk innerskjermen din spist opp også, si ifra hvis du finner ny til en billig penge uten å kjøpe hele sulamitten.

Skrevet

Jeg har allerede kjøpt ny på koed. Men kjøpte uprginal, den var ganske jalla, kostet 100kr. Hadde jeg vist det hadde jeg kjøpt orginalt;-)

Har vurdert mer senk ja, men har slått det i fra meg. Skal noe gjøres så er det å bytte til bilstein b8 dempere.

Skrevet

Den er god, bestilte akkuratt ny selv.

Det blir orginaldeler heretter.

Kjøpte nye forskjermer også, så kanskje jeg får på plass blinklysene mine! :P

Skrevet

Bimmeren linet opp i godt selskap med likesinnede.

a3xr64heycw1eb1sslmj.jpg

Mye fint å se på.

fdcdeghur9c3pgyvkzkn.jpg

tg1zemxxw2vsy9z029wt.jpg

Klarte å vinne 2 plassen i kategorien E46/E39 og nyere, like under Stigs Z4. Fornøyd med det:-D

rw8eqxyc6ep78mszgz4b.jpg

Får legge noen lag med voks på den :-D

z5sqw7ncwf8sqakbzwsw.jpg

Skrevet

Hehe.. ikke bestemt meg enda.. Ser ut som det kanskje kan bli E87 eventuelt E90.. M bil blir litt for dyrt i denne omgang med 2 unger, familiebil og hus..

Har heller ikke bestemt meg helt enda for salg heller.. Selger bare vist jeg får det jeg vil ha.

Skrevet

Aha. Fisker litt mao :)

Ser den! Har ikke unger selv, men jeg antar de er meeeget dyr i drift.

Vi får kose oss med trimmet coupe frem til det skjer. Må jo ha det litt gøy før man får andre prioriteringer. Hehehe. Men så er det jo noen som har råd til begge deler. Heldig er de.

E87 og E90 er sikkert enkle å leve med :)

Min fetter skal bytte ut sin 320i cab mot 123d, så må nok prøve den litt. sikkert gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...