andreaskarm Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 du får teste min når jeg får 545i er jo tilogmed orginal short shift i fra BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Satser på det blir litt skruing i helga. Bytte olje, pakkning til oljefilteret og foringen, deretter oljefilter, og montere short shift. Har funnet ut at jeg skal beholde bilen til kontoen er stor nok for en M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Finfin bil! Fornuftig valg å beholde den til man får spart opp litt. Har du tenkt på bittelitt mer senk? Ser du fikk innerskjermen din spist opp også, si ifra hvis du finner ny til en billig penge uten å kjøpe hele sulamitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Jeg har allerede kjøpt ny på koed. Men kjøpte uprginal, den var ganske jalla, kostet 100kr. Hadde jeg vist det hadde jeg kjøpt orginalt;-) Har vurdert mer senk ja, men har slått det i fra meg. Skal noe gjøres så er det å bytte til bilstein b8 dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Den er god, bestilte akkuratt ny selv. Det blir orginaldeler heretter. Kjøpte nye forskjermer også, så kanskje jeg får på plass blinklysene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Der var Shortshiften montert. Det var mye bedre, bilen er en drøm å gire med Enkel og billig mod, som gir en mye bedre kjøre opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Kommer mer bilder i kveld, Da skal det byttes olje, pakning til oljefilterhuset, oljefilter, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Bimmeren linet opp i godt selskap med likesinnede. Mye fint å se på. Klarte å vinne 2 plassen i kategorien E46/E39 og nyere, like under Stigs Z4. Fornøyd med det:-D Får legge noen lag med voks på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med pokal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Car og the month akg motorsport;-) http://www.akgmotorsport.com/carofmonth.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 http://www.autodb.no/bil/search/?xBrand ... mId1611745 Vurderes solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Lykke til med salg, da! Blir det M-bil på deg, eller skal du ha noe annet og fortsatt spare? Da får vel ikke denne flere turer til ringen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Hehe.. ikke bestemt meg enda.. Ser ut som det kanskje kan bli E87 eventuelt E90.. M bil blir litt for dyrt i denne omgang med 2 unger, familiebil og hus.. Har heller ikke bestemt meg helt enda for salg heller.. Selger bare vist jeg får det jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Aha. Fisker litt mao Ser den! Har ikke unger selv, men jeg antar de er meeeget dyr i drift. Vi får kose oss med trimmet coupe frem til det skjer. Må jo ha det litt gøy før man får andre prioriteringer. Hehehe. Men så er det jo noen som har råd til begge deler. Heldig er de. E87 og E90 er sikkert enkle å leve med Min fetter skal bytte ut sin 320i cab mot 123d, så må nok prøve den litt. sikkert gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå