andreaskarm Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Handlet inn biltema felglakk, maskerings tape og 800 våtslipepapir. Pusset/mattet ned alle felgene, og fjernet all krom lakken. Så tok jeg å maskerte de å lakket. Hadde noen kant merker men de pusset jeg bare å lakket over. Burde nok sparklet, men målet var egentligt bare å få de bedre enn de var, så slo meg til ro med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Skulle hatt litt breiere dekk og felger bak. Ellers har jeg begynnt å vurdere M3 fanger foran, med Strassentech(vist det er det heter)leppe. Bare på utforsknings stadiet, men det frister. Må vel i samme omgang bytte bak også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Grei skuring å bytte hjullager bak? Brukte du biltema sitt verktøy? Fin bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Er litt jobb men går greit. Kjøpte presse på ebay og glidehammer på biltema. Pluss ein haug me små ting. Moment nøkkel osc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 pen bil Andreas. Hva maskin som står i denne ? 1,9Liter 8V M43TUB19 motoren med 105HK og 165NM Overraskende kvikk egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Noen som kan se hva dette er? Ny lakk på interiørlistene Motorvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Da var interiør listene ferdige. Lakket også midtkonsollen da denne var en smule slitt. Lakket i samme slengen gir kulen, da jeg synes lyst sølv ikke er kjempe fint. Litt misfornøyd med at listene ble såpass lyse så de ble, men det får bare være. Bildene lyver litt, listene er mørkere enn det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Åssen klarte du å få listene så fine ? Er det ordentlig dynavin eller sånn kopi ? hvordan opplever du spilleren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Takk for det. Har pusset de ned, så pusset med 1200 papir og deretter 3000 papir. Ble veldig bra. Biltemalakk. Grunnarbeid og god lakkteknikk er nøkkel til suksess. Spilleren er veldig bra. Er en dynavin klone. Mener de blir laget på samme fabrikk. Jeg er kjempefornøyd. God lyd, og tilkobling for det meste. Dessuten norsk stemme på navi. Mener det er europakart med. Funker gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Takk kommer til å følge den oppskriften snart Kult , har lyst til å bestille en slik , har du link til den du kjøpte ? og ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ser du litt lenger tilbake i tråden min, så ligger det link. 3000 ca Husk å få av alt belegget på listene, husk å grunn. Og puss på nytt med fint papir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Åja skal se nå takk for supre svar Skal huske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ikke noe problem det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Er på jakt etter sportsstoler i tøy og ratt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå