andreaskarm Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Er det oppi motorrommet eller bak ? Hva er fordelene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Dette er bak. E36/E46 har problemer med for tynt gods i hjulbrønnen hvor tårnlageret er montert. Z3 fikk levert med disse brakettene. Så det er Z3 beaketter som står på min bil. Anbefaler det for biler med senkesett. I tillegg slakket jeg litt på toppmutterene. Har hølt jeg har strammet de litt for mye;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Lurer på om. Den følgr med performance lagrene til gs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 åjaa hørtes lurt ut Kanskje jeg skal handle sånne når jeg kjøper senkesett også Takk for infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Koster ikke så mye. Jeg kjøpte mine på ebay fra en bmw deleselger i fra usa. Men det så ut som pakken kom i fra europa. Passet vertfall perfekt:-) kom på jeg burde hatt en pakning også, men det får komme siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Er litt usikker på hva jeg syns enda. Ser tøft ut fra noen vinkler og drit ut fra andre. Men er ganske sikker på at jeg beholder den Litt vanskelig å få inn den siste knekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ser bra ut men har du senke sett eller coilover ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Jeg har Eibach Pro Kit 30-20 senke fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Er det stivt ? har lyst på senk , men vil ikke miste den digge komforten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 stivt ja. Litt stivere enn jeg hadde trodde. Fungerer bra, men lite comfort. Kanskje HR sine er bedre på comfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 stivt ja. Litt stivere enn jeg hadde trodde. Fungerer bra, men lite comfort. Kanskje HR sine er bedre på comfort? Skjønner vet ikke , har jo aldri hatt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Du trår vertfall ikke feil med Eibach eller HR. Kjøp heller det enn ett billig justerbart. Jeg hadde det på først, men det var bare til å hive av. Dekket tok borti osv.. null komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Hva søkte du på ebay for å finne tårnforsterkningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Er på jakt etter sportsstoler i tøy og ratt:-) har et ratt liggende, PM meg hvist du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå