andreaskarm Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Ja, har litt planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 M3 fanger kjøpt. Samt grøftelys og haman deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 10mm spacer og Sebring Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Må nok ha meg spacere fremme også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Hver gang jeg ser bilen din minner det meg på at jeg ikke vil selge min, spesielt etter du har fått m fanger... Ser veldig bra ut! Vurdert led i tåkelys de får samme farge som angel eyes'ene? Edit: hvor bestilte du fangern fra? Passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Tåkelysene har je foliert gule, samt jeg har noen philipps 5000k pærer. Ser likt ut som angel eyesene. M fangeren kjøpte jeg brukt. Men den er kjøpt ny på gs. Passformen vil jeg si er så og si perfekt. Ikke noe å utsette på egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 ble fett med m front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk for det. Den kommer seg sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 For en stund tilbake kjøpte jeg meg en blinklyshendel med BC(kjøre computer knapp). Sammen med denne bestillte jeg meg komplett(tror jeg) diagnose og programmerings programmer til bmw. Denne pakken inneholdt DIS V57, Progman/SSS, GT1, Inpa, TIS, og ett par til. Programmet jeg trengte var dis57 trodde jeg. Men etter mye om og men viste det seg å være progman jeg trengte. Sammen med dette fikk jeg med en odb2 kabel. Siden jeg har "gammel" bil med odb1 under panseret og odb2 inni bilen, måtte jeg ha overgang til odb1 kontakten under panseret. Hendel med knapp Etter mye frem og tilbake fikk jeg endelig kontakt med bilen og fant frem til rett meny. Retrofit menyen. Her inne kunne man stille på alt mulig f.eks om dører skal låses når man begynner og kjøre, hvor lenge interiør lyset skal være på etter låsing. osv.. Samt aktivering av ettermontert ekstra utstyr. Resultatet ble slik: Temp Gjennomsnitt forbruk Range Gjennomsnittsfart Klokke Alt gikk enkelt og greit til slutt. Så nå får jeg lære meg og feil søke osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Nye dempere og zhp kule er også på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Nye dempere på plass. De gamle var helt gåene. Trykte de inn så tok det 5 min før de kom ut igjen. Nye på plass vertfall og bilen er som natt og dag å kjøre:-) krenging er borte vekk, og det samme med ulyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Har glømt å nevne at også rygge kamera er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hvordan monterte du ryggekameraet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå