Gå til innhold

min e36 m3 3.2

Share

Anbefalte innlegg

Heisann ! kjøpte meg ny bil her for noen uker siden . dette er en godkjent ombygd m3 s50b30 som er stroket til 3.2. bilen i seg selv er 92 modell, mens motor, kasse og drivlinje er fra 98. bilen har per dags dato rullet 160.000km! den har også 6 trinns kasse, noe jeg syns er en kjempefordel ! har et par dårlige bilder jeg har tatt av den iverfall.. mer kommer !

Feil/mangler som skal fikses

-abs virker ikke ! Sikkert bare en sensor!

-varmeapperat virker bare med varmluft! I tilegg virker det som vanntemperaturen synker når jeg kjører !

- oljetemp nålen virker ikke ! Har ny sensor !

-litt klakke/dunkelyd bakfra ved pådrag. I tilegg vibrasjon og en slags hjullager lyd i fart. Eneste jeg kan tenke meg er at opphengslageret til mellomaksel er slitt , da jeg har sjekket alt annet!

-Gult skinn i setene og dørtrekk, har lyst å farge dette svart !

om noen har noe tips til dette , fyr løs !!

ryqetu7u.jpg

6eguvy8y.jpgaqameheb.jpgu3y2yjym.jpg

zeqy9ebe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin m3, likte fargen :-) Lurer på hvordan motoren kan være en 98 mod? trodde ikke de lagde s50b30 så sent på 90 tallet :-)

Takk! Ikke vet jeg ! Var det tarjej fra ss performance sa , da det er han som har bygget og eid den !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin m3, likte fargen :-) Lurer på hvordan motoren kan være en 98 mod? trodde ikke de lagde s50b30 så sent på 90 tallet :-)

Takk! Ikke vet jeg ! Var det tarjej fra ss performance sa , da det er han som har bygget og eid den !

Grattis med riktig bil!

E36 M3 ble vel så vidt jeg vet produsert til 1999 i coupe og cab så donorbilen kan nok fint være en 1998 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med riktig bil!

E36 M3 ble vel så vidt jeg vet produsert til 1999 i coupe og cab så donorbilen kan nok fint være en 1998 modell.

men det var med 3.2 liter, ikke 3.0 liter

Trådstarter: Kul bil, må få ut noen skikkelige bilder i dagslys ja :) hvor kjøte du spoilern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ett par stk som har eid bilen tidligere ja, blant annet han som fikk den lakkert, brukte en god del penger i den lakken der ;) Hadde 2x2 utblås når den gikk her oppe, lyden var... spesiell :P

Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...