Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ! kjøpte meg ny bil her for noen uker siden . dette er en godkjent ombygd m3 s50b30 som er stroket til 3.2. bilen i seg selv er 92 modell, mens motor, kasse og drivlinje er fra 98. bilen har per dags dato rullet 160.000km! den har også 6 trinns kasse, noe jeg syns er en kjempefordel ! har et par dårlige bilder jeg har tatt av den iverfall.. mer kommer !

Feil/mangler som skal fikses

-abs virker ikke ! Sikkert bare en sensor!

-varmeapperat virker bare med varmluft! I tilegg virker det som vanntemperaturen synker når jeg kjører !

- oljetemp nålen virker ikke ! Har ny sensor !

-litt klakke/dunkelyd bakfra ved pådrag. I tilegg vibrasjon og en slags hjullager lyd i fart. Eneste jeg kan tenke meg er at opphengslageret til mellomaksel er slitt , da jeg har sjekket alt annet!

-Gult skinn i setene og dørtrekk, har lyst å farge dette svart !

om noen har noe tips til dette , fyr løs !!

ryqetu7u.jpg

6eguvy8y.jpgaqameheb.jpgu3y2yjym.jpg

zeqy9ebe.jpg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fin m3, likte fargen :-) Lurer på hvordan motoren kan være en 98 mod? trodde ikke de lagde s50b30 så sent på 90 tallet :-)

Takk! Ikke vet jeg ! Var det tarjej fra ss performance sa , da det er han som har bygget og eid den !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Se her ja :D Flott ripe på panseret også.. Denne må shines opp , også stemmer jeg for originale rød/hvite baklykter.

Syns GS felgene passet perfekt til bilen :P

Skrevet
Fin m3, likte fargen :-) Lurer på hvordan motoren kan være en 98 mod? trodde ikke de lagde s50b30 så sent på 90 tallet :-)

Takk! Ikke vet jeg ! Var det tarjej fra ss performance sa , da det er han som har bygget og eid den !

Grattis med riktig bil!

E36 M3 ble vel så vidt jeg vet produsert til 1999 i coupe og cab så donorbilen kan nok fint være en 1998 modell.

Skrevet

Grattis med riktig bil!

E36 M3 ble vel så vidt jeg vet produsert til 1999 i coupe og cab så donorbilen kan nok fint være en 1998 modell.

men det var med 3.2 liter, ikke 3.0 liter

Trådstarter: Kul bil, må få ut noen skikkelige bilder i dagslys ja :) hvor kjøte du spoilern?

Skrevet

spoilern var med på bilen da jeg kjøpte den :P

skal få tatt flere og BEDRE bilder etterhvert ! interiør også, selvom det egentlig ikke er noe pent siden setene er blitt farga gult !

Skrevet

SS som bygde denne en gang i tiden, var vell gul før den ble lakkert i den effektlakken med flakes i :) Derfor er setene også gule, matchet fint en gang :P

Skrevet

Kjenner ett par stk som har eid bilen tidligere ja, blant annet han som fikk den lakkert, brukte en god del penger i den lakken der ;) Hadde 2x2 utblås når den gikk her oppe, lyden var... spesiell :P

Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...