Gå til innhold

Review SMD 5050 LED pærer til tåkelys (HB4)

vebjørn13
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til annskaffelse av 2 stk SMD 5050 LED pærer til BMW for at lysene skulle matche!

Jeg endte opp med å kjøpe disse fra Ebay : http://www.ebay.com/itm/221073190240?ss ... 1497.l2649

Prisen er meget god i forhold til produktet du får! Det tok ca 14 dager å få de og de var testet før jeg fikk de slik at jeg viste at de kom til å fungere!

Min mening er at de lyser noe svakere en vanlig orginale HB4 pærer men ser utrolig mye bredre ut enn de jeg hadde! Vært 10dollar.

Høyre side er montert, venstre er orginalt.

injy1lkj8zyvbz9ty3ox.jpg

Begge montert.

0dl9hlwacepcty3rju2d.jpg

Hva syntes du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
btw noen som har noen tips ang dogg i hovedlys ?

Splitt lykta, legg den inne i rom temperatur til dugg osv er vekke, tørk ren på innsida på glasset, legg rutelim som du får kjøpt på biltema rundt pakningen glasset/lyktehus og la den tørke inne. Garanterer du aldri vil ha dugg i gjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pærene der er bare dritt i forhold til hva man får kjøpt i dag :) Får pærer som lyser mye sterkere..

De er litt dyrere vel og merke, men lyser mye bedre. :) Men om du bare vil ha blått lys så funker de jo til det da.. Men du får ikke led til og lyse så sterkt som hallogenpære. Da koster det nok ganske mye, vis det er tilgjengelig i det hele tatt :)

Bilda skulle du jo posta her også, bare for og få litt bilder og sammenligne med :) :

viewtopic.php?f=9&t=237902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...