vebjørn13 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg gikk til annskaffelse av 2 stk SMD 5050 LED pærer til BMW for at lysene skulle matche! Jeg endte opp med å kjøpe disse fra Ebay : http://www.ebay.com/itm/221073190240?ss ... 1497.l2649 Prisen er meget god i forhold til produktet du får! Det tok ca 14 dager å få de og de var testet før jeg fikk de slik at jeg viste at de kom til å fungere! Min mening er at de lyser noe svakere en vanlig orginale HB4 pærer men ser utrolig mye bredre ut enn de jeg hadde! Vært 10dollar. Høyre side er montert, venstre er orginalt. Begge montert. Hva syntes du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 btw noen som har noen tips ang dogg i hovedlys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 btw noen som har noen tips ang dogg i hovedlys ? Splitt lykta, legg den inne i rom temperatur til dugg osv er vekke, tørk ren på innsida på glasset, legg rutelim som du får kjøpt på biltema rundt pakningen glasset/lyktehus og la den tørke inne. Garanterer du aldri vil ha dugg i gjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Bra noen legger ut slike tråder, gjør det enkelt for oss andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Trenger man en dekoder for at lysene ikke skal blinke? Med tanke på at det er forskjellig effekt på pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 De pærene der er bare dritt i forhold til hva man får kjøpt i dag Får pærer som lyser mye sterkere.. De er litt dyrere vel og merke, men lyser mye bedre. Men om du bare vil ha blått lys så funker de jo til det da.. Men du får ikke led til og lyse så sterkt som hallogenpære. Da koster det nok ganske mye, vis det er tilgjengelig i det hele tatt Bilda skulle du jo posta her også, bare for og få litt bilder og sammenligne med : viewtopic.php?f=9&t=237902 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Eller bare sjekke i LED tråden min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Har noen prøvd 20W ledpærer? Tror disse skal lyse høvelig bra http://www.ebay.com/itm/300802221774?va ... 1438.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå