VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 (endret) Hei og hopp!Her er min lille tråd på mine Touringer!E30 først (1990).SOLGT!!Så E34 (1992).Planer:Bytte av kam,løftere,vipparmer + regreim (289.000km) (x)Olje + filter (x)Sommerhjul (x)Ta vekk soting fra bakruta (x)Senk 60/40 (X)Bytte førerstol (x)Bremser foran (x)Bremser bak (x)Slavesylinder clutch (x)Hovedsylinder clutch (x)Gule tåkelys (x)Gul folie på lykter (x)Fjerne xenonlys i hovedlys (x)Led skiltlys (x)Tettetank (x)Montere hengerfeste (x)Fjerne alt av ledninger etter anlegg + alarm (x)Sette inn CD spiller med USB + AUX (x)Montere original eksos med 2 rørs stuss (x)Smøre opp bakrute visker (x)Stake opp bakrutespyler (x)Nye nyrer (x)Bytte termostat (x)Nye skilter ( )Bytte ALLE fòringer i understell til poly (x)Bytte plugger (x)Ny frontleppe, rieger infinity (x)Sorte nyrer (x)Bytte radiator (x)Oppgradere høyttalere( )Lage innfesting til lambda i ny eksos (x)Tectylere/bodyskyts på kanaler (x)Bytte begge framdempere til noe stivere (x)Håndbremseband + bremseskjold(x)Håndbrekkwire x2 (x)Bremseslanger + rør bak (x)Shortshift (x)Alle fòringer til giroverføring (x)Girkasse (x)Høyre endeledd (x)Toning av ruter( )Takbøyler (x)Skvettlapper(X)Nye topplagre bak(x)BMW E34 Touring:Kom hjem til oss kl 04.00 i natt.. har nesten ikke sovet i natt!kjøpte denne usett, så har nesten ikke sovet i natt.ble godt betrygget da svogeren min sa at den var så strøken som en 92 modell kan være, god å kjøre og helt fantastisk!Bilen har nå rullet 153.000 km!Har dobbel bakluke, varmeseter og cdspiller med ipod funksjon + handsfree og avtagbart hengerfeste.Har også defa motorvarmer med tidsur.Baksetene ble satt inn i 2006 da den ble omregistrert fra varebil.Fikk med litt småtteri av deler + tilbehør, og en perm full av kvitteringer Planer for denne bilen :18" felger(x)Tonede ruter(x)Legge transparent folie på bakfanger (innlastning) (x)En full lakkshine( overraskende bra i fatning ) (x)Belyst ///M girkule ( )Original ratt, 3 eiker i skinn (x)Endestuss i krom (x) Endret August 22, 2014 av VegarVS Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 har en kompis med en bulka 318 jeg kan plukke deler + interiør av.. da får jeg en strøken førerstol , avtagbart hengefeste +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Gratulerer så mye Vegar Bra det ble E30 og litt artig at det er Touring da jeg føler alle har to dørs eller sedan, liker planene sine også. Bra du fjerner xenon og sotinga bak, slik er bare harry egentelig og kler bedre gamle Omegaer med sørstatsflagg på panseret Nå må du bare få tak i sort skinn, M-tech ratt og 325 maskin Blir artig å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 hehe.. blir nok å bare få inn en strøken førerstol(lik) og beholde motoren som er der. gikk igrunnen greit nok men hvem vet, kanskje i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 hehe.. blir nok å bare få inn en strøken førerstol(lik) og beholde motoren som er der. gikk igrunnen greit nok men hvem vet, kanskje i fremtiden Ja muligheten er jo der Det viktigste er jo at du har BMW igjen, en kul BMW Er jo BMWene fra 80 og 90 tallet som er de morsomste og kuleste synes jeg, som E30, E28 og E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 hehe, ja var moro det god å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Godt du endte opp med bimmer igjen kjør en clean stil passe lav og noen gromme hjul f.eks bbs rs kopi felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 gratulerer med ny bmw vegard! e30 touring er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Takk takk har rigga meg med originale E30 hjul med en øørliten kant 15".. blir litt senk etterhvert.. bytte slavesylinder idag, men fikk fortsatt ikke noe kløtsj.. blir enten å prøve å lufte enda mere, eller bytte hovedsylinderen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Fikk montert ordentlige lys om ikke annet! Gleder meg til å få litt gul Lamin-X!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 da er hovedsylinder byttet og clutchen er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 ATS felger i 15". Tror det blir helt ok:) Nesten lik... En god stol ihvertfall, da den gamle var veeeeldig råneslitt! Er en sticker sucker, så måtte bare ha den Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Tøffe de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 De felgene var skikkelig kule, blir bra når de kommer på. Noe sier meg at de vil kle hvit E30 ekstra godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå