VegarVS Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Nye løftere! Gamle vippearmer vs nye! Ny kamaksel montert (skrudd med nm) + nytt oljerør. på med ny og god Castrol olje. Tok ikke bilder unner montering av registrer montering igjen, da dette ble tidkrevende og jeg ble mere og mere forbanna. Fikk ting på plass til slutt, MEN den ville ikke starte! får ett salgs tilbakeslag i det den tenner. Hjem etter jobb + trening, å demontere alt av deksler foran register og bytte reim i samme slengen. men den får jeg ikke før i morgen, så det blir en forberedelse fram til den er på plass. WISH ME LUCK
VegarVS Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 På'an igjen! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Fordelen med at denne står for øyeblikket er at jeg får kjørt litt mere "Kånebil" Ny endestuss
sveigis Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Var du langs e18 retning Arendal sist fredag?Jeg lå bak en tilsvarende bil e34 i Skien/ Porsgrunn med samme felg.Den svingte av med Stathelle..
sveigis Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Da har vogna di en tvillingbror bosatt i Telemark .
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Da har vogna di en tvillingbror bosatt i Telemark . så morsomt
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 DOH!!! var inne på verkstedhåndboka å sjekka hvilke pluggledninger som skulle hvor på fordeleren.. hadde plassert alle feil.. ikke rart den ikke startet. for registeret stod riktig. men men, da får jeg ihvertfall bytta reima, som jeg ikke vet når ble byttet sist. Lærer så lenge man lever Eller hentet jeg nye framdempere fra PR idag, da de gamle er veldig segne.. blir nok bra
KarlDahl Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Bytta du bare reima eller alt sammen? strammerhjul osv. det lønner seg isåfall og ta alt sammen!
Torolav933 Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Lest gjennom heile tråden no. fine biler! Følger med
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Bytta du bare reima eller alt sammen? strammerhjul osv. det lønner seg isåfall og ta alt sammen! Bare reim! Hadde ikke det andre tilgjengelig fort nok, men det virker bra! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Lest gjennom heile tråden no. fine biler! Følger med Takk for det! Sent from my Ifaun using Tapatalk
KarlDahl Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Bytta du bare reima eller alt sammen? strammerhjul osv. det lønner seg isåfall og ta alt sammen! Bare reim! Hadde ikke det andre tilgjengelig fort nok, men det virker bra! Sent from my Ifaun using Tapatalk Åja! Bedre enn ikke noe! Ser veldig bra ut ellers!
VegarVS Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Its alive!! Deilig å være kvitt den forferdelige tikkinga og ett jevnt pådrag! Sent from my Ifaun using Tapatalk
KarlDahl Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Its alive!! Deilig å være kvitt den forferdelige tikkinga og ett jevnt pådrag! Sent from my Ifaun using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå