VegarVS Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Da ble det simmering bytte + olje på diff:) Aksel skrudd av. Skitten! Gamle simmering ute. Ny er montert. Aksel skrudd på igjen. Ny olje ! Rengjort! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Det var kanonbra reklame ! Pris var special for me,så tror jeg skal holde det for meg selv:)) Men takk for det, ble veldig fornøyd:)) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Kan kanskje se ut som jeg har kjøper på E30.. Bare få bytta den hersens kassa først! Sent from my Ifaun using Tapatalk
KarlDahl Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Kan kanskje se ut som jeg har kjøper på E30.. Bare få bytta den hersens kassa først!Sent from my Ifaun using Tapatalk Bytt kassa, så ombestemmer du deg sikkert
VegarVS Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Hehe, vi får se:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 uff, nå er jeg lei av gamle bolter gitt.. måtte sveise på en pipe for å løsne lokka på den "nye" kassa.. blir håper jeg kan få av de andre på den gamle kassa greit å flytte over.. to be continiued!
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Trodde gamla var tom for olje jeg! Men neida, bare veldig utslitt! Sent from my Ifaun using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Åsså på flisene da Vegar... Nei, blir bra dette her! Du står på og holder motet oppe og det er flott Skal du på BMW treff i Sørlandsparken i morgen da?
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Haha, gjør ikke noe! Blei ikke det på meg! Skal ha en etterlengtet sykkeltur med en kompis før sesongen er over. Mista litt lysta når jeg ikke kunne ha med begge bilene også! Slik er ståa nå, starteren får jeg ikke inn. Men girskiftet ble nydelig med kortere stang! Får se på det til uka, da jeg har skrudd i hele dag:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Fått laga innfestning til lambda, endelig! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Ingen proff sveiser, men det ble tett ihvertfall! Sent from my Ifaun using Tapatalk
matsi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Det var da jøvli for no klabb sveis da haha. Stå på
VegarVS Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Haha! Du som er proffsveiser skal få lov å mobbe:P Begynte himla bra, men så gikk det plutselig til helvette med den:P sveiser 2 ganger i året eller noe sånn:P Sent from my Ifaun using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå