VegarVS Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Der fikk jeg bendt starteren inn i spor! Så kanskje jeg får den på bukk i morgen å drar til boltene.. Blir ei hektisk uke, så håper jeg får tid:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Satse på at det blir det:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 starteren er skrudd ordentlig fast, eksosen er hengt opp, men rakk jaggu ikke å få skrudd den fast før lunsjen var over.. tar det siste lille i morgen
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Var tidlig på jobb å fikk gjort meg ferdig idag. Montert eksos!. Ferdig!!! Blei så glad at jeg vaska den også!! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Begynner å innse at jeg har gjort MEGET mye arbeid på denne bilen nå. å den har jo begynte å bli ganske bra også. Skal eu-godkjennes neste mnd, så satser på at den går fint! Er jo derfor jeg har gjort såpass mye også, for å holde en E30 på veien
pautomagi Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Bra jobba ! Sikler litt over denne omtrent hver dag på vei til jobb der den står å småskammer seg i grøftekanten utforbi der
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 hehe, har stått i en skråning i flere uker, nå så blei nok glad for å komme opp på faste plassen sin
hermanoo90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Endelig!! Bra jobba mister, ikke noe salg nå vell ?
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 hehe, ikke foreløpig, kun om jeg skulle få ett knakende godt tilbud men har litt planer jeg leker med, så kanskje det kan bli gøy..
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Det var bra du fikk orden på bilen til slutt, får håpe det ikke dukker opp noe mer nå. Gamle BMWer kan være lunefulle, plutselig bestemmer de seg for å ikke sammarbeide i det hele tatt Da er det godt vi har stødige E34er som aldri svikter
KarlDahl Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Bra den er sammen igjen! Funka kassa bra?
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Det var bra du fikk orden på bilen til slutt, får håpe det ikke dukker opp noe mer nå. Gamle BMWer kan være lunefulle, plutselig bestemmer de seg for å ikke sammarbeide i det hele tatt Da er det godt vi har stødige E34er som aldri svikter Godt med E34 i bakhånd ja;) Hehe. Må bytte ei opphengskule hører jeg men det får bli når lysta kommer:P Kassa funker veldig bra foreløpig:)) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Sent from my Ifaun using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå