oleo Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg ville absolutt snakket med forsikring... Hvis han kjørte ut fra parkert tilstand så bør han absolutt være den ansvarlige for oppslått situasjon.
tomasb Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Og noen tusenlapper til..... A/C vifte og radiator + fylle opp anlegget igjenn Men viss den er i så god stand, kunne det nok vært fornuftigt å kjøpt delebil (i utland?) og fikset selv. Ser jo ut som det stort sett er bolt on deler som er kaputt...
Toby91 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 koed:panser: ca 2900 skjermer: 1500pr stk lykter: 2300pr stk, facelift uten xenon, 2300 pr fanger: 2000 støtfanger bjelke: 1000 radiator: ca 900kr oljekjøler: ca 350 vifte: 250 viskose: 320 dersom du tar pakken fra gs med hella lykter(facelift delenr) å limer dette inn på koed får du lyktene til ca 3600 totalt:)
lagunilla Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Da har jeg snakket med Storebrand. På grunn av bilens lave kilometerstand samt all utstyret på bilen, får jeg beholde den og får igjen 65 000,- fra selskapet. Taxmannen var så jævla hyggelig da. Er ikke jeg heldig? ! Men disse folka som handler fra Stokstad (Smallvolveien ved Mekonomen, som de fleste kjenner til), bør faaaaen meg lære seg og ikke parkere midt i veien! Kan ikke fatte at karen jeg kjørte på har lappen engang! Ingen blindsone, ikke har han sikkert tatt en titt på sidespeilet før han kjørte ut heller.
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 så han du krasjet i tok på seg skylden? eller har du full kasko?
lagunilla Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Trodde jeg hadde del-, men viste seg å være full kasko, ja
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Haha rimelig heldiggris kjøp full m tech pakke nå da -
lagunilla Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Nja.. Frister egentlig ikke så mye når aller fleste kjører E39 med M-Tech. Begynner så å si gå lei Har bilstein b16 senkesett pluss at jeg har fått meg nye sommersko. Tror det holder mer enn nok M-Tech har blitt "standard" E39 vet du!
bmwmaxi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Hvis du har bilder/dokumentert hvor langt fra der han kjørte ut. Kan du som en tommelfinger regel bruke: gjeldene fartsgrense der du kjørte, og regne ut hva du trenger som bremselengde ned til stopp. Kjørte du på han innenfor det, skal han ha skylden. Brukt det selv 2 ganger. Finner vel greit brukt i samme farge. Du bor ikke så langt fra sverige, finner lett en 528i der til 10000-15000,- Når du har tatt det du trenger. Kan du selge bilen/motor/skinn intriøret og gå nesten i null. Ta en i samme farge og kontant oppgjør fra forsikkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå