rindegut Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 takk reef89 kjekt meg gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Litt stereo bilder er ikke mer en et par uker siden jeg monterte disse subbene gamle subbene likte ikke og bli kobla fra 4 til 1 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Noen bilder fra da jeg bytta motor er samme sort motor som jeg hadde, men neste år skal der en S54 nedi Skittent etter en del oljelekasje rett før motoren tok kveld ble litt finere etter vask Ny motor på vei inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Kjapt spørsmål, de basselementene der, vil ikke de bli vanskelig å få ut om de ryker? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 må plukke ut bassporten har bytta element, hadde noen andre før har hatt planer om og ha bassportene oppi hattehylla siden jeg bygde anlegget for 2 år siden men neste år så skal ikke der være noen stor subbkasse mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Rart hvordan folk skal ha mindre og mindre basskasser, alle vokser jo til og blir fornuftige! (Foruten nautiluz da ) Hvis du har en ordning på det så funker det jo;) så bare en veldig trang kasse jeg Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 skal ha en annen bil med stereo har planer om og bygge om denne til S54 med SMG og ess v2 kitt så da vill ikke jeg ha nesten 100 kg ekstra rett over bakakslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 kassa er ganske trang er trangt og få den inn i bagasjerommet og må ha lyd, hadde ikke planer om og kjøpe nye så fort etter jeg sprengte en av de jeg hadde siden jeg er student fremm til sommeren men kjørte 3 mil uten so dro jeg og kjøpte et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Blir litt oppgidd av OZ racing... hva er vitsen med og kjøpe dyre 3 delte felger når det ikke går and og få kjøpe kanter til dem? har nå kontakta mange oz forhandlere og felgen-garage og får samme svaret, felgene må sendes til oz slik at de får bytte kantene til meg... noe som er dyrere en og kjøpe nye felger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 tok og solgte subbene og kjøpte nye så da blirdet montering i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Var fint og få på igjen sommerhjula og få senka den nedigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Bytta ballaster på ryggelysa idag laget til xenon ryggelys med 15 watts ballaster for en stund siden, og igår tenkte jeg over at pærene er 35 watt, så da bytta jeg til 35 watts ballaster idag venstre ryggelyset er 35 og høyre 15 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ble litt vel med 15 mm spacere forran subber litt, men går jo fint de Gjorde seg vertfall og få ut hjula litt Kjøpte meg mac her om dagen og testa litt redigeringsprogrammet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Fin høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Er ikke så verst synest fronten er litt for høy da så skal ha på en EZ lippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå