rindegut Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Ryggelysa mine i mørke lurer på og koble dem på tåkelysbryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 er vell snart på tide og legge bilen hær på prosjekttråden og begynne og plukke den sønd og fikse oppigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Holder på og bytte kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Rått med xenon ryggelys, veit ihvertfall hva jeg skal ha på e36-en min.. Driver med det kanalbytte driten selv også, ikke spesielt morsomt om man skal ha det strøkent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 veldig gode ryggelys kjøpte først ballaster som var beregnet til de, 15watt, men synest de tok for land tid og varme opp så jeg bytta til vanlige 35w ballaster er noe dritt og bytte ja... men måtte nesten gjøre de nå før jeg skal vinterlagre M5en tror ikke bilen hadde hatt godt av en vinter til med den mosa kanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Noen bilder av tilpassning av kanal Mye arbeid og gjøre de skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Så ut som mye jobb;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Mye jobb ja satser på og få tilpasse og sveise på igjen nye kanalen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Fant ut at jeg skulle kjøpe meg autoblend sveisemaske idag duger ikke og sveise uten maske når man skal sveise mye bruker vanligvis og sveise bare små ting så da har jeg bare blunket når jeg har satt punkta Begynner og ta form igjen nå helsveise kantene imårgen så begynner sparkling og sliping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 for å kode us lys på 97 modell, bytte om til nyere lysmodul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 For og få us lys på 97 mod så må du kjøpe deg en e-light modul http://bimmers.no/topic/687000-e-light-modul/ der at hær var en tråd om de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Bra jobba:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 bra jobba ser ut som du har hatt litt å drive med, men er jo litt artig når man får til også da stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 For og få us lys på 97 mod så må du kjøpe deg en e-light modul http://bimmers.no/topic/687000-e-light-modul/ der at hær var en tråd om de er det å kode da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Får ikke koda 97 mod mener jeg på, vet ikke om det hjelper deg og bytte lysmodul heller men kjøper du en e-light modul så har du mange muligheter med lyskoding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå