Gå til innhold

Valg Av Forsterker !!!

4 Kanaler Eller 5 Kanaler  

2 stemmer

1. 1. 4 Kanaler Eller 5 Kanaler

• 4 kanaler Focal FPS 4. 160 4X120W
      1
    • 5 kanaler FOCAL FPP 5300 performance
      1
    • Jeg hadde valgt noe aent ( skriv forslager på veggen)
      0
    • Ja du Må legge ut prosjektet her og vi vil følge med
      0
    • Nei ikke legg ut dette prosjektet
      0

Anbefalte innlegg

Han la seg vel også ganske flat med det siste innlegget sitt her, så det står det respekt av. Godt å se at han lærer ting og kan innrømme at han tok feil, og jeg vil tippe de fleste her har vært der noen ganger selv :)

hhehe bra å innrømme sine feil:D men folkens jeg tips til valg av forsterker osv er bare 3 stk som har stemt. Trenger stemmer,og tips, jeg har også i tankene at jeg skal kjøpe alpine plug an play kit, til høytalerne bak.. noen som har noen tips til det og eventuelt har testet dette.kitte. ?

rt63drfjspg8qi6gj3fy.jpg

.

trenger også andre sterio tips for det er litt snakk om Sponsorer til dette her og mitt prosjekt...

Så Lurer jeg på om dere der ute er intrisert i at jeg skal legge ut prosjekte mitt her på bimmers??

det som det er snakk om er nesten total ombygging av en E93 alt fra front skjærmer ,lykter,panser,fanger,seter,anlegg,felger,og masse carbon moods,osv,osv,osv.

hvis dere er intrisert så starter jeg i kveld med nytt forum på E93 legger ut litt bilder av bilen, grunn til at jeg starter i februar med selve bilen er pga oppusing av verksted

alt av verktøy kommer fra snap-on osv. derfor har jeg ikke fått startet men masse er kjøpt inn og mange av planene er klare, så har nokk å legge ut til start..

hadde vært fint hvis dere orket å legge igjen noen ord om hva dere vil...

takk på forond:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du blir fornøyd med frontsettet hvis du liker lyden fra Focal. Men jeg er enig med Custom, ingen grunn til å bruke penger på høytalere bak i bilen hvis de kan brukes til å oppgradere noe annet.

hmm okey

men hva ville dere oppgradert annledes enn det jeg har sakt før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir fornøyd med frontsettet hvis du liker lyden fra Focal. Men jeg er enig med Custom, ingen grunn til å bruke penger på høytalere bak i bilen hvis de kan brukes til å oppgradere noe annet.

hmm okey

Uten å ha hørt lyden i bilen din ville jeg ut fra egne erfaringer og preferanser kjøpt nettop et fronsett fra Focal, antageligvis en 12" fra feks Focal eller JL audio og bygd kassen selv.

Kvitt deg med reservehjulet du sikkert aldri kommer til å bruke og bruk plassen til noe så fornuftig som sub.

Regn så ca en tusenlapp i kabler og kjøp forsterker(e) for resten av budsjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm okey

Uten å ha hørt lyden i bilen din ville jeg ut fra egne erfaringer og preferanser kjøpt nettop et fronsett fra Focal, antageligvis en 12" fra feks Focal eller JL audio og bygd kassen selv.

Kvitt deg med reservehjulet du sikkert aldri kommer til å bruke og bruk plassen til noe så fornuftig som sub.

Regn så ca en tusenlapp i kabler og kjøp forsterker(e) for resten av budsjettet.

dette skal inn i en bmw e93 cab så hakke sjans til på få plass til en 12" der meste som kan gå er en 10 tommer

tenkte på focal p25 bak der hva mener du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gi konkrete råd når jeg ikke kjenner bilen, men har du plass under bagasjerommet som de fleste andre BMWer har ville jeg brukt det til sub og kun det hvis du er ute etter bass som kjennes i kroppen.

Ikke kjøp en ferdig kassaløsning men finn ut hvor mange liter rom du har tilgjengelig og kjøp element/bygg kasse som passer. Har du ikke gjort det før lærer du underveis og finner ut at det gikk greit..

I en cab, med taket nede, vil du aldri få trykket fra bassen på samme måte som i en "lukket bil" så da er nest beste å gå for at bilen rister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gi konkrete råd når jeg ikke kjenner bilen, men har du plass under bagasjerommet som de fleste andre BMWer har ville jeg brukt det til sub og kun det hvis du er ute etter bass som kjennes i kroppen.

Ikke kjøp en ferdig kassaløsning men finn ut hvor mange liter rom du har tilgjengelig og kjøp element/bygg kasse som passer. Har du ikke gjort det før lærer du underveis og finner ut at det gikk greit..

I en cab, med taket nede, vil du aldri få trykket fra bassen på samme måte som i en "lukket bil" så da er nest beste å gå for at bilen rister.

Hei igjen jeg har aldri i livet laget en kasse det ser bare vanskelig ut og i den lille lomma som jg har bplass får jeg kun en 8 tommer vil helst ha en 10 " men takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jeg har aldri i livet laget en kasse det ser bare vanskelig ut og i den lille lomma som jg har bplass får jeg kun en 8 tommer vil helst ha en 10 " men takk for tips.

Sett inn det du får plass til, du. Jeg er heller ikke for ferdig-kasser, men Focal lager ikke så dårlige kasser at det gir elementene dems noe dårlig rykte, så fra en så seriøs produsent er du ganske trygg. Er du ikke ute etter magi, så trenger du heller ikke å trylle. Sett inn det du har sett deg ut og som jeg har vært med på å velge ut, hvis det er det du vil selv, så blir du nok godt fornøyd :) Skal man ha noe ekstraordinært så er det selvsagt mer som skal til, men som en enkel oppgradering vil dette være mer enn bra nok når du uansett ikke har plass til noe større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm da tror jeg at jeg skal like godt prøve meg på å bygge inn alt litt proft å bruke god god tid på dette så får jeg egentlig finne ut om jeg skal prøve meg på å bygge kasse eller ikke :D

. har noen der ute noen bygge tips til hvordan man kan bygge proft eks en side med bilder eller video ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm da tror jeg at jeg skal like godt prøve meg på å bygge inn alt litt proft å bruke god god tid på dette så får jeg egentlig finne ut om jeg skal prøve meg på å bygge kasse eller ikke :D

. har noen der ute noen bygge tips til hvordan man kan bygge proft eks en side med bilder eller video ?

Bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...