Gå til innhold

Min e36 Touring. - Delskinn sportsinteriør og armlene kjøpt! s8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Da har jeg tittet igjennom tråden din og jeg liker deg jeg ser.

E36 touring kan helt klart bli en rå bil og følger du disse planene som du har,kan dette bli fint.

Men behold bilen din sølv du. :wink:

E36 touring i sølv med M styling er ryddig og pent.

Var veldig hyggelig å hilse på deg disse dagene jeg og min fam. var på campingen.Neste gang jeg kommer opp hadde det jo vært stas og sett på prosjektet ditt :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tittet igjennom tråden din og jeg liker deg jeg ser.

E36 touring kan helt klart bli en rå bil og følger du disse planene som du har,kan dette bli fint.

Men behold bilen din sølv du. :wink:

E36 touring i sølv med M styling er ryddig og pent.

Var veldig hyggelig å hilse på deg disse dagene jeg og min fam. var på campingen.Neste gang jeg kommer opp hadde det jo vært stas og sett på prosjektet ditt :) .

Takker for det. :) Har planer om å holde den ganske "clean" men noe råere enn det man ser til hverdags. :)

En liten titt på prosjektet kan vi jo ordne vettu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet noe lenger på bilen nå, men ikke så forferdelig mye..

Har vert på jobb hver dag i hele Juni, så har ikke hatt så mye overskudd til å drive på med bilen dessverre....

Men noe har man nå fått gjort. :)

Har fått sveiset ferdig venstre kanal, så kun litt finpussing til å kanten så er det å begynne på høyre side.

Uorginale kanaler skal ikke være lett å få skikkelig fint, men vi gjør så godt vi kan. :)

Siden bimmersfolket elsker bilder legger jeg naturlig vis til noen av de også.

hswphr999cm787nn8csm.jpg

faiooty8tyev6gh2jrx5.jpg

Ellers har jeg også fått solgt de nye lyktene jeg akuratt har "bygd/modda" til bilen, blei solgt så jeg kunne prioritere andre ting på bilen, da naturlig vis med fortjeneste.. Jeg har allerede fått tak i nye, like lykter som jeg skal gjøre det samme med. :)

Blei solgt til en meget hyggelig kar fra Fyresdal, som blei BMW eier for 2 dager siden.. Monterte også lyktene for han, og tok naturlig vis noen bilder. :)

r96j3bl4s3un8tnbck28.jpg

fhg755tpncgnyqg8x2e9.jpg

Dersom noen skulle ha en rustfri bakluke til e36 til en fornuftig pris så ta kontakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått tak i noen originale M3 Doublespoke Style 24 felger, disse skal jeg hente 15 Juni tenker jeg.

17" med 7,5" og 8,5" kant som de fleste sikkert allerede hadde skjønt. :) Ikke strøkene, men til prisen skal jeg ikke klage.. :)

0u17mt9na1vbbveo5d0e.jpgxa5kt82tq993oijbkr6h.jpg

Må også ha nytt senkesett når bilen er veiklar, for det var en knekt fjær bak...

Har også fått ordnet med full M-Tech styling fra Parts24 nå, så regner med att de kommer ganske snart.. :)

Bestilte også nye grøftelys i samme slengen. OEM-look, ikke noe klarglass greier...

Ellers har jeg drevet å kikket litt på skinninteriør mens jeg har surfet rundt på nettet mens jeg har slappa av..

Da kom jeg over ett mørkerødt interiør til Touring, som jeg egenltig likte ganske godt. :)

Skal passe rett i min bil viss jeg ettermonterer elektriske vindusheiser foran og bak, dette hadde jeg uansett tenkt å gjøre framme, så om jeg skulle ende opp med noe seter som dette så kommer det nokk til å bli elektrisk både framme og bak.. Legger ved et bilde av setene, er dessverre litt skitne på bildet men det får gå.. Hva tror folket? :)

p8kx8cz6bmd0m9u75dov.jpg

Edit: Følger også med dørtrekk osv til skinninteriøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt litt mer deler i dag.

- Framskjerm h.s.

- Knapp til tåkelys. (hadde u-org bryter)

- CCFL halogenringer til nye ZKW lykter.

- 4300k Xenon til nær- (35w),fjærn- (55w) og grøftelys (35w).

- ZKW linselykter siden de forrige ble solgt.

- Komplett utvendig M-Sport/M3 styling. (endelig, bedre seint enn aldri..)

- Nye OEM grøftelys, var mye steinsprut i de gamle..

Trenger litt meninger av folk her.. :)

Alternativ for ZKW lykter, og nytt lysoppsett.

Alt 1:

- CCFL halogenfargede ringer.

- 4300k Xenon i alt av lys.

- Kanskje halogen i grøftelys viss det passer bedre mot ringene.

Alt 2:

- LED angeleyes med dioder, samme som forrige lyktene.. (6000k)

- 6000k xenon i alt av lys framme..

Har begge deler liggende straks, så er open for idèer... men tror jeg kommer til å prøve begge når bilen er på veien.. :)

Grunnen til att jeg tenker på halogen/4300k oppsette er for å prøve noe ingen andre har.. Virker som alle enten kjører på med gul folie, CCFL eller 6000k i alt..

Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ccfl ser 100000 ganger bedre ut! Man får ikke de stygge led-lysene som vises på nært hold. F.eks vist man ta snapshoots elns, blir mye mer "cleen" spør du meg :)

Sier meg både enig og uenig der egentlig.. :P CCFL er mye bedre i kombinasjon med grøftelys, men jeg likte LEDene jeg hadde veldig godt for de lyste så kraftig og hvitt at man kunne bruke de som DRL. Så dersom jeg kjører med 4300k/halogen oppsett bruker jeg CCFL og viss jeg kjører på med 6000k bruker jeg LED. :)

Men takker for meningen din, kommer nok til å ende opp med CCFL denne gangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...