Gå til innhold

Min e36 Touring. - Delskinn sportsinteriør og armlene kjøpt! s8

Share

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist.

Dette blir jo veldig bra.Oz'ene blir bredt og rått men du må vel valse litt eller?

Ble desverre ikke noe mer Bø som jeg sa, men kommer opp til våren på Campen igjen.Den plassen forguder jeg og resten av familie Kork.

Men blir nok en cruisetur opp til Bø og omegn nå etterhvert ,da må jeg se Touringen din live.E36 er biler jeg liker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei og takk for sist.

Dette blir jo veldig bra.Oz'ene blir bredt og rått men du må vel valse litt eller?

Ble desverre ikke noe mer Bø som jeg sa, men kommer opp til våren på Campen igjen.Den plassen forguder jeg og resten av familie Kork.

Men blir nok en cruisetur opp til Bø og omegn nå etterhvert ,da må jeg se Touringen din live.E36 er biler jeg liker godt.

Hallo, og takk for sist ja! :)

Har troa på att OZ-ene blir breie og fine, men er usikker på om det er nødvendig å valse. 

Jeg kommer uansett til å gjøre det før bilen lakkeres, da jeg ikke vil gjøre det etterpå.. :P

Det er koselig, bare å si i fra. :)

Fint med cerez :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e de gammle hjula mine;) har aldri kjørt me dei sjøl da bilen er nedplukka for og strekkes opp. Men veit dei har blitt brukt oppigjenom åra for å si de sånn :P sålgte dei til fordel for att eg fikk tak på akkuratt samme bare ny resturerte ;) skal ha mine på e28 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg endelig funnet meg sports-seter som jeg har kikka etter leenge.. :)
Endte opp med delskinn, som var nettopp det jeg ville ha.. :)
Varme også selvsagt :)
Fikk også med armlene, så dett skal hentes i kveld. :)

Legger ved noen bilder, det liker vi.. :)

post-68597-0-63785600-1386156208_thumb.j      post-68597-0-81054900-1386156216_thumb.j

De gamle setene er da til salgs om noen er interessert.. bilder kommer :)

Ellers med bilen så har det vert lite pussing siste 2 mnd grunnet andre prosjekter som har måtte prioriteres.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...