Gå til innhold

Impulskjøp av felger hos GS bildeler :)

antares
 Share

Anbefalte innlegg

Har "impulskjøpt" disse hos GS : http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43167.jpg så kan man ha noe å se litt frem til mot våren:)... 8,5x19/skal sitte på en E91. Noen som har erfaring med disse felgene på E91? Er litt spent på kvaliteten og holdbarheten, da jeg forstår det slik at dette varierer litt på felger fra GS?? Kom gjerne med innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samme felger som deg, men GS raptor 19" De er vel i noenlunde samme prisklasse.

Storfornøyd med mine :D Kjørt på dem 1 sesong, og lakk/klarlakk er fortsatt fin og blank og hel. Hehe.

Har vært noen klager på GS sin klarlakk her inne, flass o.l. Men det virker som det varierer mtp billig vs. dyrere eller evt. eldre vs. nyere modeller. Vanskelig for meg å gjette, men jeg har ihvertfall bare gode ting å si om mine felger.

Men så følger ikke kvalitet standarder. feil/riktig kvalitet er basert på dine egne forventinger til pris og produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... alt som brukes slites :), men håper jo å unngå flassing, for da er det noe i veien med kvaliteten i mine øyne. Uansett er det jo flott at du er fornøyd, og håper at jeg blir like fornøyd :)! Tenker det blir 235/35/19, muligens Nankang...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang har jeg aldri prøvd! Men syntes falken fk452 er ganske gode dekk. Gikk for de selv, og kjøpte og la de om på forrige felgsettet mitt også. Så de likte jeg veldig godt. De har i tillegg fint og sportslig mønster :D Har lest noen innlegg om at de støyer litt, men det er ikke noe jeg legger merke til eller plages av. Så har de avrundede sidevegger. Super på både tørt og vått.

Det som er gale, er at de er så dyre løst, at man kan like greit kjøpe nytt felgsett med dekk, hver gang de blir for slitt. Haha. Har 235 foran og 265 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...