CrZyWiz Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Legger ved bilde: Har ett sett 19" felger med helt nye dekk som kan inngå i en byttehandel.
awt Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Hva er du interessert i å gi, og hvilke 19" er det snakk om?
MRslow Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Har noen 18" felger som ligner på dem som er på avataren din.
CrZyWiz Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Hva er du interessert i å gi, og hvilke 19" er det snakk om? Nei har ikke satt noe spesifikt awt! Er usikker på merke\modell, men det er slike med mange eiker, i mørk alu. Ligner igrunn litt på M6 felgene. Men ønsker mindre en 19" på denne. Har du slike som avbildet? Har noen 18" felger som ligner på dem som er på avataren din. Har du bilder? Og hva ønsker du for disse?
awt Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Nei har ikke satt noe spesifikt awt! Er usikker på merke\modell, men det er slike med mange eiker, i mørk alu. Ligner igrunn litt på M6 felgene. Men ønsker mindre en 19" på denne. Har du slike som avbildet? Ok. Har du noen bilder av de? Det følgte med et sett slike (style 208) på bilen jeg nettopp handlet. Har ikke sett så nøye på de, men en er ihvertfall litt kantkjørt. Mest sannsynlig de andre også.
CrZyWiz Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Nei har ikke satt noe spesifikt awt! Er usikker på merke\modell, men det er slike med mange eiker, i mørk alu. Ligner igrunn litt på M6 felgene. Men ønsker mindre en 19" på denne. Har du slike som avbildet? Ok. Har du noen bilder av de? Det følgte med et sett slike (style 208) på bilen jeg nettopp handlet. Har ikke sett så nøye på de, men en er ihvertfall litt kantkjørt. Mest sannsynlig de andre også. Ja riktig! Det høres veldig intressant ut. Har ikke bilder her, men du kan få på torsdag når jeg er hjemme igjen.
CrZyWiz Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Tok litt lenger tid en antatt, men her er ett bilde awt!
awt Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Takk for det. Har igrunn bestemt meg for hvilke feleger jeg skal ha, om jeg skal ha nye, men skal nå tenke på det.
CrZyWiz Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Gi bare beskjed,så blir vi vell enige! Er som sagt HELT nye dekk, ikke trillet lengre en fra omleggingsmaskinen til bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå