Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som veit kva som er forskjell på hengerfeste til E60 med eller uten M-tech styling? GS opererer med utgåve opptil 0307, inkludert alle M-tech opptil 2010. Andre operer med "not for M-tech".

Skjønar at luke for å skjule hengerfeste er ulik, men er sjølve metallbitane ulike?

Vil nok uansett satse på Westfalia.

S. Grepstad

Skrevet

Selve festene er like, men det er fangern som tillater eller ikke tillater henger feste.

Opp til 0307 er FØR facelift som kom da i mars 07.

Skrevet

Etter facelift ble hengerfeste for biler uten M-tech elektrisk utsvingbart. Denne mekanismen er det ikke plass til på biler med M-tech, så der er det vanlig avtagbart.

Skrevet

Takkar for informative svar.

Montering av el-kontakt, spesielle ting å passe på?

Utkobling av batteri? Sletter dette innstilinger?

Må bilen kodast om på verksted?

Søker eigenleg informasjon om det meste vedr E60 el-erfaringar. Har hatt fleire av e12, e28, e34, e39 over ein 30-års periode og alt har jo vore relativt enkelt mht utkobling/skifte av batteri ol, men e60-en stiller litt andre krav til meg som hobbymekanikar.

S. Grepstad

Skrevet
Takkar for informative svar.

Montering av el-kontakt, spesielle ting å passe på?

Utkobling av batteri? Sletter dette innstilinger?

Må bilen kodast om på verksted?

Søker eigenleg informasjon om det meste vedr E60 el-erfaringar. Har hatt fleire av e12, e28, e34, e39 over ein 30-års periode og alt har jo vore relativt enkelt mht utkobling/skifte av batteri ol, men e60-en stiller litt andre krav til meg som hobbymekanikar.

S. Grepstad

Trenger ikke kode om noe på e90 hvertfall, så da tviler jeg man må det på e60 :)

Det står i monteringsanvisningen godt forklart hvilke ledninger som skal hvor og det varierer fra bil til bil mtp utstyr som ryggesensor osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...