bmwMmodel Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hei. Jeg trenger motor-rom-bilder av BMW Alpina B7 Turbo E24. Skal bygge en 1:24 modell av B7 Turbo. Jeg mangler detaljerte bilder av Luftslanger,vannslanger ++ Vil helst ha riktigst mulig detaljering av modellen. Er det noen som har noe bilder som viser "litt mer enn de jeg finner på google" ? Takker for bilder / linker hvis noen har, eller kjenner noen som har en B7 Turbo. Her er settet / delene i esken : Her er noen bilder av en M635CSi og en Alpina B12 5.0 E32 jeg har bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 OJ, litt av en puttlete hobby , men så jo sinnsykt bra ut da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Er dette plastmodeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Disse så veldig veldig bra ut! Stødig på hånda du skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Wow! det der var imponerende arbeid! burde laget en bildetråd om bilene du bygger for det kommer til å bli en populær tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwMmodel Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Takker for positive kommentarer Ja, det er plast-byggesett. Kan sikkert lage en modellbil-tråd etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Synes du heller skal lage tråd av det du allerede har bygget jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Rått Rett og slett imponerende detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 får man kjøpt slike byggesett eller lager du dem selv fra bunnen av? evt hvor kjøper du og pris? dette så spenende ut og kult ut. hadde vært artig og prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwMmodel Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 får man kjøpt slike byggesett eller lager du dem selv fra bunnen av? evt hvor kjøper du og pris? dette så spenende ut og kult ut. hadde vært artig og prøvd Det er byggeset som "er klare" til å lakkeres/males og settes sammen(litt sliping og justering er lurt før lakkering), det finnes også masser av "ettermarkedsdeler" som b.l.a. hjulsett,motor og interiør detaljerings-deler å få kjøpt. Dette er byggesett som kan kjøpes i hobbybutikker , men mange av settene er "gått ut av produksjon", så et enkelt sted å handle på er ebay. Prisene varierer, i en hobbybutikk koster det fra ca 200,- til 500,- for et sett. På ebay fra ca 20$ til 50$ + frakt for sett som ikke er så "skjeldne". De "skjeldne" koster fort 70$ - 100$ E21, E24,E30,E34 ,Z1,Z3 ,Z4 og Z8 er som regel rimelige sett som er lett å få tak i. E26,E31, E32 og E36 blir som regel litt dyrere. 507,Dixi og 328(1939) finnes også.Det er desverre ikke så stort "utvalg" i BMW-sett. Skulle så gjerne hatt E9,E12,E23,E28,E38 og E39 i byggesett også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå