Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Om du vurderer E30 kan du gjerne titte på min:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=237138 Grunnet behov for lagringsplass må jeg se om jeg kan selge denne. Som du ser i tråden er jeg åpen for bud. Den var herlig, alt for fin til å være hverdagsbil året igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Om du vurderer E30 kan du gjerne titte på min:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=237138 Grunnet behov for lagringsplass må jeg se om jeg kan selge denne. Som du ser i tråden er jeg åpen for bud. Så meget bra ut! Eneste som er litt minus for min del kanskje er "x"´en... Har ikke bruk for det og hvordan er dette driftsmessig..? Enig med Fredrik, for fin til hverdagsbruk! Men litt småfristende må jeg si at det var... Hva betaler du i forsikring på denne..? PS: Ambassadebilen (E34 525i) ble solgt fort! Sendte mail før solgt, men fikk aldri noe svar, sikkert grei pågang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Om du vurderer E30 kan du gjerne titte på min:viewtopic.php?f=38&t=237138 Grunnet behov for lagringsplass må jeg se om jeg kan selge denne. Som du ser i tråden er jeg åpen for bud. Så meget bra ut! Eneste som er litt minus for min del kanskje er "x"´en... Har ikke bruk for det og hvordan er dette driftsmessig..? Enig med Fredrik, for fin til hverdagsbruk! Men litt småfristende må jeg si at det var... Hva betaler du i forsikring på denne..? PS: Ambassadebilen (E34 525i) ble solgt fort! Sendte mail før solgt, men fikk aldri noe svar, sikkert grei pågang Jeg har riktignok 75 % bonus, og med delkasko blir det rundt kr 1 500 per år hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 1.500,- i året..? Det var rimelig, er det med 5.000km..? Har også 75% bonus så da bør det jo bli det samme... For tenke litt på det, fått noen henvendelser enda..? Så den på finn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå