PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Har gjort mye fisefint med bilene mine. Men kan nevne en ting her:Jobber jo i en bilforretning som heter AutostradaSport, så da må jeg selvfølgelig ha firmalogoen på skiltplatene mine. Feilen var bare at logoen ikke hadde rett farge, så fikk derfor produsenten av skiltplatene til å lage ett "one off" kun for meg i orange, som matcher alle de orange detaljene jeg hadde på bilen min Hvordan skiltplata til AutostradaSport egentlig er: [ Bilde ] Hvordan skiltplata ble en del av bilen [ Bilde ] For en nydelig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Brukte ca 10 000,- på og bygge om min E38 til F1 gir. Brukte girhendler fra mercedes amg sls bare fordi jeg syns de var finest. Var mye alternaltiver og velge i til 1/4 av prisen. Også har jeg brukt ca 100 kr på svart lakk så jeg fikk lakka autopass brikka. Kan ikke ha den jævla hvite flekken i ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Også har jeg brukt ca 100 kr på svart lakk så jeg fikk lakka autopass brikka. Kan ikke ha den jævla hvite flekken i ruta. Ligg den i hanskerommet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Kan ikke det når man først har brukt en hundrings på å gjøre den fin:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Brukte ca 10 000,- på og bygge om min E38 til F1 gir. Brukte girhendler fra mercedes amg sls bare fordi jeg syns de var finest. Var mye alternaltiver og velge i til 1/4 av prisen.Også har jeg brukt ca 100 kr på svart lakk så jeg fikk lakka autopass brikka. Kan ikke ha den jævla hvite flekken i ruta. Haha.. Beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Den funket ikke fra hanskerommet. Den funket ikke engang da jeg hang den på baksiden av speilet istedefor på ruta. Da var løsningen hellakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 trekt midtkonsold og dershbord i BMW Walknappa schwarz skin for rundt 12k fikk også fjernet oppevaringslummet på toppen av dershbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 satt inn Minien i nybil hallen (1.år gammel bil med 15k på telleren) etter meguiars + swisswax behandling. + at den stod inne den ene vinteren jeg hadde den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Også har jeg brukt ca 100 kr på svart lakk så jeg fikk lakka autopass brikka. Kan ikke ha den jævla hvite flekken i ruta. Ligg den i hanskerommet da Fungerer de i hanskerommet? Har venta lenge med å skaffe meg en sånn brikke pga de er støgge. Skulle vært som brikkene de har på Gardermoen for å komme inn på anleggsplassene der. Liten, flat svart brikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Har ikke brikke selv, men har hørt fra flere andre at det funker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Det har jeg også gjort på alle bilene jeg har hatt, første jeg gjør det svart lakk og svart dobbeltsidig teip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Brukt OBC Nordica nuppefjerner på stolene i bilen, riktig nok alcatara stoler.. Men fint ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 800kr for veteranskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Godt å se at det er flere som er litt pussig;-) (og godt at ikke tråden døde og jeg satt igjen som en idiot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Brukte 200 kr, på å bytte "låse knappen" i min e39. de i dørene, var misfarga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå