Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Også har jeg brukt ca 100 kr på svart lakk så jeg fikk lakka autopass brikka. Kan ikke ha den jævla hvite flekken i ruta. Ligg den i hanskerommet da Fungerer de i hanskerommet? Har venta lenge med å skaffe meg en sånn brikke pga de er støgge. Skulle vært som brikkene de har på Gardermoen for å komme inn på anleggsplassene der. Liten, flat svart brikke. min funket ikke hvertfal. måtte ha den på ruta med riktig side fremover. med svart lakk syns den ikke fra utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Som mange andre har jeg nok kjøpt nye skilt. Vel verdt 140,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hm, det må vel være å kjøre 130 mil med henger for å hente den som repobjekt pga. jeg likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Kjøpte meg hardtop i høst, men de håndtakene over dørene foran manglet så jeg bestilte disse fra gs. Da betalte jeg for "originale" skruer også, kosta sikkert 10x så mye som de gjør på Biltema eller no lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Mest finefine må vell være at jeg bytta blinklysa foran fra vanlige oransje pærer til chrome "oransje" pærer. Ville ha vekk det oransje reflektive fargen Kosta ca 150kr på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå