Gå til innhold

Gruppekjøp FK coilovers. TUV SIDE 15.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Se tråden vår som havnet i Teknisk seksjon først.

Legger den her siden det kanskje er enklere for andre og oppdage den og melde interesse.

FK highsport 2 er ett kvalitetskit som har godt rykte på seg og man kan enkelt finne reviews av dette hvis man googler.

Ordinær pris er ca 4 500,- inkl frakt om jeg har fått riktig info.

Nå har jeg fått svar at vi får hvert sett for 380 GBP / 3 300,- NOK Inkl. frakt hjem til hver enkelt deltager av gruppekjøpet dersom vi er 10 eller flere.

Alle som deltar får en egen PAYPAL faktura som må betales. Når alle har betalt vil ordren effektueres.

besøk: http://www.venommotorsport.com/manufact ... tCoilovers

Legg inn bil type osv for å finne riktig sett til din BMW og meld din interesse her i denne tråden.

FRIST FOR Å MELDE INTERESSE ER FREDAG 01.02.2013 kl 00.00, DA SENDES FORESPØRSEL OM LAGERSTATUS TIL VENOMMORSPORTS DERSOM VI ER MINIMUM 10 STK.

Når jeg får lagerstatus tilbake og minimum 10stk samtykker til å gå videre så bestiller jeg og videresender paypal faktura på mail til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husk at det er deres oppgave å gi meg riktig kode og jeg tar ikke ansvar for at dere skriver feil kode.

Sålenge de har fk highsport til bilen så kan man være med! Prisen er 380gbp inkl.frakt.

Mossige, du utnevnes til løytnant og får ansvaret for å oppdatere listen underveis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...