nalegutt Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei folkens.. Er de noen som kjenner til denne BMW M3en? noe om bakgrunnen å hvem som har bygget den? har prøvt å ringt å sendt mail,men har ikkje fått noe svar enda Den ser jo vanvittig bra ut på bildene =) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39324137 Stein Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Prøv og ring igjen! kjenner han som har bygd den og han som selger den. Anbefaler å ringe igjen.! Bilen anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Til den prisen finnes det orginale E46 M3`er å velge i også. Tenk deg om to ganger før du bruker 350.000 på en ombygd en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Til den prisen finnes det orginale E46 M3`er å velge i også. Tenk deg om to ganger før du bruker 350.000 på en ombygd en. 329.000 ja:-)) ja jeg er helt enig i det, men denne er vist i tipp topp shape. Men ombygd. Ivrig86 kjøpte seg Akk nybygd e46 m3 til 330.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Meget god Kompis av meg som har bygget den der. Han er ekstremt nøye med at alt skal være i tipp topp stand. Han har også bygget en rød e36 m3 det er en her inne som har kjøpt. Med gt leppe og vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Tenk hvertfall på hvor mange som ikke er interessert i en uoriginal til nesten samme pris som original ved videresalg osv.. Og forsikringen, de går neppe med på og utbetale deg bortimot like mye på en ombygd 318 som en original m3 om uhellet skulle være ute... Når det er sagt så kunne jeg gjerne kjøpt ombygd selv, men den bør jo koste deretter.. Mange originale som er solgt for rundt 350 etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Tenk hvertfall på hvor mange som ikke er interessert i en uoriginal til nesten samme pris som original ved videresalg osv..Og forsikringen, de går neppe med på og utbetale deg bortimot like mye på en ombygd 318 som en original m3 om uhellet skulle være ute... Når det er sagt så kunne jeg gjerne kjøpt ombygd selv, men den bør jo koste deretter.. Mange originale som er solgt for rundt 350 etter hvert.. Jeg fikk til slutt 480 for min ombygde Å om bilen er ombygd el ikke har omtrent ingenting å si ved videresalg idag, eneste problem er å få finans for di som trenger det Forsikring er heller ikke noe problem, er bare å forklare at bilen er bygd om til m3 å at du vill forsikre den som m3 å verdi feks 500 som jeg hadde på min forrige Selvom det sto 318 i systemet dems. Hadde MANGE inntereserte på min men folk trodde di får lånt 500 på null kontant i banken... Vurderte denne rød selv men nå ble det Yngve sin isteden for den har gått 40000 mindre å er ikke helt fan av rød Løp å kjøp sier jeg Syns prisen er grei jeg! Folk forlanger jo samme pris for m3 som har gått 160000 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Til den prisen finnes det orginale E46 M3`er å velge i også. Tenk deg om to ganger før du bruker 350.000 på en ombygd en. 329.000 ja:-)) ja jeg er helt enig i det, men denne er vist i tipp topp shape. Men ombygd. Ivrig86 kjøpte seg Akk nybygd e46 m3 til 330.000 Jeg har hatt en original som hadde gått 110000 å en ombygd som hadde gått 93000 ca å en ombygd som har gått 104000 å nå kjøpt en ombygd som har gått 90000 å veldig fornøyd med alle sammen!! M3 er å blir den mest komplette bilen på alle områder syns jeg uten tvil!! Di som er bygd om av ordentlige folk er nok mye bedre enn en original med samme/lengre km siden feks Yngve forsterker bakstillinga osv på di han bygger, å di bytter jo ting som er slitt osv selvfølgelig. Yngve sin er hvertfall den tighteste av alle E46 M3 jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 jeg er sjalu ivrig86! savner e46'n så sinnsykt! Gleder meg til og ha råd til og ha en e46 m3 ess550 stående i garasjen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Å ha en E46 M3 med ESS 550 er drømmen ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Var å såg på denne i dag, var endel småting å sette fingeren på. Men gjenerelt helt ok bil, men jeg leter videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Til den prisen hadde jeg aldri i verden kjøpt ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Til den prisen hadde jeg aldri i verden kjøpt ombygd. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Til den prisen hadde jeg aldri i verden kjøpt ombygd. +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå