asgeir94 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 fant dette på e-bay http://www.ebay.com/itm/Einspritzduse-B ... 37&vxp=mtr de var veldig bilige. koster meg 450kr pr.stk i norge. men er disse holdbare? det står jo from germany og ikke chaina noen som vet? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere problemstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Du kan jo prøve. Skader vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg tror de vil funke. Men tenkte og høre med derre iva dere mener. Eventuelt noen som har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Hørt med ecconor.net Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 jepp flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Du spurte jo om dette på pm. Kvaliteten på spisser (og andre innsp deler) er enormt viktig. Det som er avgjørende er hvem som har produsert dysene, og jeg kan ikke se dette spesifisert noe sted i annonsa. At de selger de fra tyskland spiller jo ingen trille. Det handler altså ikke om holdbarheten, men presisjonen de er lagd med. Og dette er HELT feil ende å spare penger i. For all del, dersom dette er Bosch, Firad osv så kjør på. Om ikke, styr unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Du spurte jo om dette på pm. Kvaliteten på spisser (og andre innsp deler) er enormt viktig. Det som er avgjørende er hvem som har produsert dysene, og jeg kan ikke se dette spesifisert noe sted i annonsa. At de selger de fra tyskland spiller jo ingen trille. Det handler altså ikke om holdbarheten, men presisjonen de er lagd med. Og dette er HELT feil ende å spare penger i. For all del, dersom dette er Bosch, Firad osv så kjør på. Om ikke, styr unna. vet d. men tenkte og høre med resten av folket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 De er vel 99,87% laga i Kina, trenger ikke nødvengivis være noe problem det. Men finmekanikk er ofte lite bra, iallefall billig deler. Kina bensindyser er i beste fall gambling.. (gikk på en smell selv og kjøpte noen "Bosch" bensindyser) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 det var jo synd. har bestilt disse og håper de kommer innen torsdag sså vil det bli montert på fredag. da haper jeg motoren en frisk. kaklinga er borte og jeg kan ut på veien igjen etter mye skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå