littlep Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 335 bensin eller diesel? Manuell/steptronic med rattveksling? 335 bensin, helt klart Ville nok selv valgt steptronic med ratt velgere, greit når man har en såpass ypperlig bil og skal kjøre aktivt. Føler ikke dieselen har så mye fordeler annet enn lavere forbruk, begge har jo også turbo så de kan tunes opp litt om det skulle være ønskelig Helt enig, 335 bensin og automat, en fantastisk motor. Da har du også mulighet for 4x4 om det er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Jeg synes Alpina Blau er pent jeg da http://www.alpina-automobiles.com/detailview/ww/bestand/singleview/preowned/bmw-alpina-d3-biturbo-touring-50.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Ja alpinablau er nydelig. Men, finn meg et eksemplar av e91 335 med denne fargen du, det blir ikke enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Tyskland er stort vet du, den som leter han finner til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Værsågo http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b3-xdrive-leder-navi-aus-allerbester-hand-speyer/172500203.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Usssj. X-drive er totalt uaktuellt. Ellers var bilen mer enn strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Elektriske stoler med minne om dere er to av forskjellig høyde som bruker bilen. Madamen er 160 og jeg 176, hun sitter høyt jeg lavt 842 Cold climate pakke om du kan få. Min har det ikke og jeg kjører med lue og dunjakke 4-5km til jobb om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Er en 2009 335d noe det vil lønne seg å ta inn på alternativ beregning mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 På nyere biler så er det ikke mye å hente på alternativ, kanskje noen tusenlapper men det går opp i opp med tanke på det ekstra papirarbeidet og styret med å søke om det. Er kun på eldre biler med stor motor og litt kilometer på klokka dette er lønnsomt, som f eks E39 M5 eller E34 540i. Jeg sjekka selv alternativ på F10 530d og det var ikke mye å hente det, når jeg sjekka på F10 528i 3,0 så tapte jeg nesten 20 000,- i forhold til normal beregning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Har du hatt korrekte opplysninger om listepris, og km stand da? Ifølge kalkulatoren skal jeg kunne spare en del på denne bilen med denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg brukte kalkulatoren på mobile24.no jeg. På denne ligger alle opplysninger på den aktuelle bilen inne, slik som listepris, km stand på den annonserte bilen osv Men det kan nok være lurt å dobbeltsjekke før man handler, men folk sier den er ganske presis på på Mobile24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 kalkulatoren på mobile24.no har vist seg å stemme rimelig bra i mitt tilfelle. har sjekka opp 135i og e39 m5 hos tollvesenet VS mobile24 sin kalkulator, var ikke mange kronene som skilte bare synd den koster 490 kr/mnd å bruke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 bare synd den koster 490 kr/mnd å bruke nå... Ja det er noe tull synes jeg, skjønner ikke hvorfor de gjør slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 utrolig kjipt, spesielt for slike som meg som ser mye på bil uten å egentlig være i markedet. meen, hadde jeg vært på seriøs jakt etter en bil noe slikt kan lønne seg på, så hadde jeg faktisk betalt de 490 kronene. selv om det er sure penger. mye stress å kjøre ut på kontoret til tollvesenet hver gang man finner en aktuell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Tollvesnet sin kalkis er gratis.. http://toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå