RedCab Skrevet August 5, 2014 Forfatter Skrevet August 5, 2014 har fått tak i nytt motor-emne men takk for tilbudet
RedCab Skrevet August 19, 2014 Forfatter Skrevet August 19, 2014 som lovet..bilder av prøve montering, av Radiator
RedCab Skrevet September 11, 2014 Forfatter Skrevet September 11, 2014 Kraftverket er handlet inn bilder kommer i neste uke! blir ikke noe sinke på landeveien denne bilen
ajw12 Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Heisann, den plassen så kjent ut. Jeg leide vell i over etasjen for dere:P Hadde en e36 cab der oppe:P Stå på, dette ser bra ut! Skal følge med!
RedCab Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 Heisann, den plassen så kjent ut. Jeg leide vell i over etasjen for dere:P Hadde en e36 cab der oppe:P Stå på, dette ser bra ut! Skal følge med! Hei Leier ikke i overetasjen der lengre? Takktakk prosjektet her har stått stille en stund, men nå er det handlet inn mye gromt I høst/vinter braker det løs Kan røpe litt før bilder og info kommer nå, ut i kommende uke 3,6L med noko attåt
ajw12 Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Nei, leier ikke der mer, flytta til Tønsberg:p Tru det bli bra! Kjør på med masse bilda, det liker vi!
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Er den m60 til salgs? Kunne tenke meg noe artig i min ★sent from my wifi microwave★
RedCab Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 Kan høre med han som eier M60'n nå om han vil selge Mulig denne skulle inn i et slitent e36 coupe skall, og brukes som banebil Men ikke helt sikkert enda
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 hmm funni ut hvor mye gamp det er i m60? kunne tenke meg en oppraderging ser du
RedCab Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 da den stod i e34 540i var det ca 320hk i denne. oppgradert en del. Gjort mye med toppene
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Ahh, nå fikk jeg mer lyst på den benka min til 266hk og 369 nm i motor for en mnd sia, skulle likt å ha noe kvassere, enten s62 eller trimma m60 da jeg like vel skal renovere min 540, overhale girkasse , diff og motor, samt rustsveis og lakk av understell og karoseri ^^ ★sent from my wifi microwave★
RedCab Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Ahh, nå fikk jeg mer lyst på den benka min til 266hk og 369 nm i motor for en mnd sia, skulle likt å ha noe kvassere, enten s62 eller trimma m60 da jeg like vel skal renovere min 540, overhale girkasse , diff og motor, samt rustsveis og lakk av understell og karoseri ^^ ★sent from my wifi microwave★ Høres ut som en bra plan du har Da har jeg fått bekreftet at jeg får hente motoren min på lørdag La det bli helg!!
RedCab Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Helg ble det, og motor emnet mitt er hentet Litt spec som jeg kommer på i farta: Bunndel: -M30 motor, (M106 blokk) 3,5 liter som er borret til 3,6 -B35 veiv -H-profil råder -Mahle smidd stempel, etter spec på borring -4 lags stål topp pakning(MLS) med MEGET tykkt midtre lag (bilder kommer) -Underspyling -Ny, forsterket oljepumpe -ARP -Nye råde og veiv lager Topp: - Ny renovert m106 topp max preppa -Z55 turbo kam -Forsterkede vippearmer (Heavy duty) -Dobble ventilfjærer, Stage 2 -Maskinert lokk for å blinde fordeler huset, med hull for giver. -Maks portet og bearbeidet av Auto Trim/Tore Østhus -Kjøle kanal er endret for bedre flow -Org Innsug er match-portet for å stemme med toppen. Men blir bygget eget eller muligens JAAS innsug? -PPF Syrefast grenrør -PPF wastegate 50mm -PPF Dumpventil -ARP -Garrett GT4088 Turbo Fikk også med litt annet småtteri. Bl.a. Girkasse fra M635CSI. Div oljepumper etc Så det gjenstår å handle litt da. Datasprut, dyser, bensinpumpe( r ), mellomaksling, diff, sviktstål stikk akslinger, eksos, clutch etc. Men det værste er unnagjort Her er et kjappt bilde, kommer flere imorgen!
Markus bimmer Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Rått prosjekt her skal jeg følge med
viggo E34 Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Du som stakk me denne ja, hehe Vurderte denne selv men passet aldrig å få sett den grunnet jobb... Ble jeg bygde videre på min gamle blokk istedet. Hvor holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå