RedCab Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 Låg vel ute til salgs ei god stund sammen med et bmw objekt. holder til i Tr.heim
viggo E34 Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Morro med flere slike prosjekter i nærområdet Vært Morro å sammenlignet litt etterhvært
RedCab Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Det gledes til ferdig bil ca 2016 ivertfall MYE som skal gjøres for min del
RedCab Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Det gledes til ferdig bil ca 2016 ivertfall MYE som skal gjøres for min del Noe mer bilder for den som er interessert... viggo E34 reagerte på dette 1
RedCab Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Og sist men ikke minst..."Storlygar-Kroken" i E34 Garasjen Her planlegges det meste om de to bilene, kaffe drikkes her...sammen med en del røver-historier viggo E34 og E34 garasjen reagerte på dette 2
E34 garasjen Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 Selger et sett stivere ventilfjærer med alu retainers for M30 motor. Kom med bud Nytt ubrukt
viggo E34 Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 var dette det stiveste settet? jeg er interesert
RedCab Skrevet September 27, 2014 Forfatter Skrevet September 27, 2014 er ikke det stiveste settet. men skal holde til motor med ca 500hk
RedCab Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2014 da har man skrevet ei "lita" handle liste til PPF viggo E34 reagerte på dette 1
RedCab Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2014 snøscooter forsvinner til fordel for nok en e34 om denne blir hugd eller gjort litt med og blir vinter bruksbil...er usikkert enda, men den er så og si rustfri men er 525 24v, eu ok til 2016 og avgifter betalt. så får vi se hvilken skjebne denne får Vi i E34 Garasjen er ivertfall klar for å gi denne litt pleie visst den beholdes. viggo E34 reagerte på dette 1
RedCab Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 Søndager er til for litt kvalitets tid i E34-Garasjen. Fikk fjerna det meste av ac-rør og demontert litt mer i motorrom. samt planlagt litt hvor jeg skal plassere styreenhet til datasprut og coil pakke. Syns alu radiatoren såg litt kjedlig ut, så begynte å legge litt farge på den ble visst egen miksa farge, som skal brukes litt annet smått av motor deler
RedCab Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Skrevet Desember 20, 2014 Driver å gjør litt smått med denne nå i skrivende stund. Demonterer mer innvendig, for å ta ut siste siste del av gulv-teppet...fremre del Siden denne bilen ble utsatt for flomskader i verkstedet, så blir det spennende å se tilstand på evnt rust når denne seksjonen av gulvteppet er ute. Videre så har jeg demontert hele fronten, utenom framskjermene...for å ta ut den org motorblokka og automatkassen. Driver å merker og rydder i ledningsnettet innvendig i bilen og i motorrommet. Det meste merkes, så jeg skal huske hva det er, samt at når datasprut kommer i bilen en vakker dag....så kan jeg luke ut hva jeg trenger av det originale, slik at enkelte ting fremdeles fungerer slik det skal Det vil bli gjort litt nå og da på denne bilen, da E34 Garasjen skal flytte et hakk lengre OPP i bygningen...og det skal avrettes gulv, males, flytte lakkboksen...generelt få det pent og mer profft etter nyåret. Så dette prioriteres i første omgang Noe bilder av kjedlig arbeid på bilen kommer nå i kveld
RedCab Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Skrevet Desember 20, 2014 Noen bilder da. Har tatt en sjekk av rust på hele bilen. Jekkfeste venstre foran (overflate rust) Jekkfeste venstre bak (overflate rust) Jekkfeste Høyre foran (overflate rust) Jekkfeste Høyre bak (overflate rust) Kun overflate rust på jekkfestene, så med litt pleie så skal det bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå